Η φαρδιά σέλα διαθέτει το απαραίτητο αφρώδες, παρέχοντας στήριξη για τη μέση και αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη. Στην δεξιά πλευρά βρίσκεται το χειρόφρενο.

Το πίσω τμήμα ανοίγει αποκαλύπτοντας την τάπα βενζίνης και αποθηκευτικό, φωτιζόμενο χώρο για κράνος.

Στην μπροστινή ποδιά συναντάμε δύο πρακτικά ντουλαπάκια με υποδοχή USB και παροχή 12V. Ο κόκκινος μοχλός κλειδώνει τις αναρτήσεις κρατώντας το Qooder όρθιο όταν βρίσκεται ακινητοποιημένο.

Στην μπροστινή ποδιά συναντάμε δύο πρακτικά ντουλαπάκια με υποδοχή USB και παροχή 12V. Ο κόκκινος μοχλός κλειδώνει τις αναρτήσεις κρατώντας το Qooder όρθιο όταν βρίσκεται ακινητοποιημένο.

Ο πίνακας οργάνων έχει αισθητική αυτοκινήτου και είναι ευανάγνωστος συνδυάζοντας αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις.

Ανεση – Εργονομία

Οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις φροντίζουν και για την θέση οδήγησης. Το άνω μέρος του κορμού τοποθετείται σε εργονομικά ουδέτερη στάση με την φιμέ ζελατίνα να φροντίζει για την προστασία από τον αέρα, ενώ το τιμόνι βρίσκεται σε φυσιολογική απόσταση για τα χέρια. Τα πόδια προστατεύονται καλύτερα λόγω της φαρδιάς ποδιάς αλλά παρότι δεν λυγίζουν ενοχλητικά, δεν μπορούν να απλωθούν όπως σε ένα GT scooter λόγω του ποδόφρενου στην δεξιά πλευρά. Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες προσφέροντας σωστή στήριξη της μέσης και χωρίζεται στα δύο, με το πίσω μέρος να ανοίγει αποκαλύπτωντας την τάπα της βενζίνης αλλά και χώρο ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος. Το ύψος στα 780 χιλ από το έδαφος δεν είναι μεγάλο, όμως λόγω του συνολικού πλάτους θα δυσκολέψει τους αναβάτες μικρότερων αναστημάτων να πατήσουν και τα δύο πόδια κάτω (αν και όπως διαπιστώσαμε πολλές φορές δεν χρειάζεται). Εξίσου μεγαλοπρεπής είναι και ο πίνακας οργάνων θυμίζοντας αυτοκίνητο, αφού αποτελείται από δύο μεγάλους αναλογικούς δείκτες με μια οθόνη LCD ανάμεσά τους για τις απαραίτητες πληροφορίες. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του ταχύμετρο-στροφόμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, δείκτη βενζίνης- θερμοκρασίας, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι και ενδεικτικές λυχνίες, ενώ  ακριβώς από κάτω βρίσκονται δύο ντουλαπάκια με παροχή 12V και θύρα USB ενισχύοντας τον τομέα της πρακτικότητας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Αντωνης

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;

     
  • Αντωνης

    Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!