Οδηγώντας

    Η σχεδίαση της Brutale ταιριάζει απόλυτα με τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα, ο οποίος μπορεί να μεταβάλλεται αρκετά, ανάλογα τις ορέξεις σου. Στο ρελαντί και στις χαλαρές βόλτες η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ήσυχη, αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι τα ντεσιμπέλ δυναμώνουν και ο ήχος γίνεται άγριος και τραχύς, φτιάχνοντάς σου την διάθεση για γρήγορη οδήγηση. Και με τον συνδυασμό 140 ίππων- 175 κιλών (στεγνή) η Βrutale είναι πολύ γρήγορη… Σαν γνήσιο τρικύλινδρο έχει δυνατές μεσαίες σ.α.λ, αλλά αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι η αίσθηση επιτάχυνσης που συνεχίζεται ακόμα και όταν φλερτάρεις με τον κόφτη. Το traction control δεν εμποδίζει τον μπροστινό τροχό να σηκωθεί στον αέρα, την στιγμή που το σταμπιλιζατέρ αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι όταν ο τελευταίος ελαφραίνει κατά την διαδικασία της επιτάχυνσης. Τα νούμερα των μετρήσεων επιβεβαίωσαν την ταχύτητα της Brutale, καθώς χρειάζεται μόλις 3.7 δλ. για το 0-100 , 7.2 για το 0-160 και 11.1 για τα πρώτα 200χλμ/ώρα, με το κοντέρ να ξεπερνά τα 240 χλμ/ώρα αν είσαι διατεθειμένος να αντισταθείς στην πίεση του αέρα. Φυσικά οι δυνατές επιδόσεις απαιτούν και τα αντίστοιχα φρένα, που σε αυτήν την περίπτωση χαρακτηρίζονται από ικανοποιητική αίσθηση και δυνατό αρχικό δάγκωμα. Αυτό είναι θετικό σε καλή άσφαλτο, όμως στους δρόμους της πόλης ίσως φανεί υπερβολικό. Στο αστικό περιβάλλον, το δυνατό χαρτί της Brutale είναι οι μαζεμένες διαστάσεις και το μικρό της βάρος, που την κάνουν να μην δυσανασχετεί ακόμη και στην πυκνή κίνηση, αρκεί να μην χρειαστούν επιτόπιες μανούβρες. Το κόψιμο του τιμονιού είναι μικρό θυμίζοντας superbike, αλλά ούτως ή άλλως δεν αγοράζεις μία Brutale για χρήση παπιού… Για να την απολαύσεις θα πρέπει να περάσεις τα αστικά τείχη και τις κακοτεχνίες της πόλης που λόγω σκληρών αναρτήσεων δεν πολυσυμπαθεί, αφήνοντας τη να δείξει τον πραγματικό της εαυτό σε καλή άσφαλτο. Σε δρόμο με στροφές η Ιταλίδα αγριεύει επιβεβαιώνοντας τις αγωνιστικές της ρίζες που σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι και το κοντό μεταξόνιο της χαρίζουν ευελιξία και αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης. Όμως είναι και αρκετά νευρική στις εισόδους και στην κορυφή της στροφής, απαιτώντας περισσότερο χρόνο ώστε να ψαχτείς με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης για να την φέρεις στα μέτρα σου. Αν την εμπιστευτείς, θα κινηθείς γρήγορα με τα πολύ καλά ελαστικά της Pirelli να συμβάλλουν σε αυτό, παρέχοντας πρόσφυση ακόμα και σε συνθήκες όπως αυτές της φωτογράφησης όπου επικρατούσε ομίχλη και υγρασία. Το traction control σου επιτρέπει να επιταχύνεις δυνατά στις εξόδους ώστε να εκμεταλλευτείς την δύναμη και την άμεση απόκριση του κινητήρα, ενώ το shifter σε κάνει να ξεχνάς την ύπαρξη συμπλέκτη. Στο sport mode ο ψεκασμός είναι αρκετά απότομος, οπότε η επιλογής μας ήταν το normal, καθώς η πιο γλυκιά απόκριση στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού κάνει την Brutale πολύ πιο ευχάριστη τόσο σε χαλαρές βόλτες όσο και στην γρήγορη οδήγηση.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ