Η ποιοτική σέλα παρά το σχετικά σκληρό αφρώδες δεν θα κουράσει γρήγορα τον αναβάτη, ενώ το μικρό σελάκι του συνεπιβάτη αποδεικνύεται πιο άνετο από ό,τι περιμένεις κοιτάζοντάς το.

    Aνεση – Εργονομία

    Οι μαζεμένες διαστάσεις και ο σπορ χαρακτήρας της Brutale δημιουργούν μια θέση οδήγησης με επιθετικό προσανατολισμό, όπως άλλωστε συμβαίνει με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας. Η όμορφη σέλα είναι σχετικά σκληρή, βρίσκεται στα 830χιλ από το έδαφος και λόγω της κοντής ουράς δεν εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις της, όμως δεν ενοχλεί στην χρήση αφήνοντας τον αναβάτη να συγκεντρωθεί στην οδήγηση. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του ένα μικρό σελάκι (σύνηθες στις σπορ μοτοσυκλέτες), που στην περίπτωση της Brutale αποδεικνύεται πιο άνετο από ό,τι περιμένεις. Έτσι, το δεύτερο άτομο είναι ευπρόσδεκτο σε κοντινές διαδρομές, έχοντας και χρήσιμες χειρολαβές στη διάθεσή του. Τα όργανα της μοτοσυκλέτας αποτελούνται από μια οθόνη, όμως εάν περίμενες ότι θα είναι  TFT όπως επιβάλλει η εποχή θα απογοητευτείς, καθώς η MV Agusta επιμένει στην LCD τεχνολογία. Χωρίς να εντυπωσιάζει σε μέγεθος, παρέχει αρκετές πληροφορίες (ακόμα και Lap timer), αλλά απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης (υπάρχει λαμπάκι ρεζέρβας), ενώ  η περιήγηση στο μενού γίνεται από τους διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού οι οποίοι έχουν λαστιχένια αίσθηση, απαιτώντας κάποιο χρόνο εξοικείωσης.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ