• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Είτε κάνεις καθημερινή μετακίνηση-αγγαρεία είτε παίζεις με το Monkey στα όρια της κλίσης του, η διασκέδαση είναι εγγυημένη.

Είτε κάνεις καθημερινή μετακίνηση-αγγαρεία είτε παίζεις με το Monkey στα όρια της κλίσης του, η διασκέδαση είναι εγγυημένη.

Οδηγώντας

 

Η φράση «Me and my Monkey» από το ομώνυμο κομμάτι του Robbie Williams «έπαιζε» συνεχώς στο μυαλό μου όσο οδηγούσα το μοντέλο της Honda. Ωστόσο, ο Williams αναφέρεται στον εθισμό από ναρκωτικές ουσίες, ενώ το Monkey δεν είναι σε καμία περίπτωση βλαβερό. Μπορεί όμως να γίνει εθιστικό, μέσα από τον ξέγνοιαστο χαρακτήρα του, είτε το οδηγείς κάθε μέρα, είτε το Σαββατοκύριακο. Στους δρόμους της πόλης, ξεχωρίζει με τη φοβερή ευελιξία του. Χάρη στο μικρό βάρος, τους μικρούς τροχούς και το πολύ καλό του ζύγισμα, το Monkey«ακούει» στο τιμόνι σαν προέκταση του σώματός σου. Χάρη στις ίδιες αρετές, κανένα μποτιλιάρισμα δεν είναι ικανό να το σταματήσει. Ο κινητήρας έχει εξαιρετική απόκριση στο γκάζι και, όσο παραμένει στις μεσαίες στροφές, προσφέρει αρκετά καλές επιδόσεις. Στις πολύ χαμηλές στροφές και στις εκκινήσεις απο στάση δείχνει κάποιες αδυναμίες, είναι βέβαια μια περιοχή στην οποία θα παραμείνετε για λίγο μόνο χρόνο. 

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες μαλακά, για να την μέγιστη δυνατή άνεση και τα καταφέρνουν καλά στην απορρόφηση οδικών ανωμαλιών. Στις πιο έντονες λακούβες τα πίσω αμορτισέρ τερμάτισαν κάποιες φορές, καταδεικνύοντας την χρησιμότητα μιας ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου, ανάλογα με το βάρος του αναβάτη. Τίποτα ανησυχητικό ωστόσο δεν συμβαίνει κατά πλειοψηφία, ενώ πλεύσεις ή ασάφειες αποτελούν άγνωστη λέξη–χρήσιμο, όταν ανεβάσετε ρυθμούς. Και αυτό δεν είναι καθόλου δύσκολο: Φτάνει μόνο να βρείτε ένα άδειο πάρκινγκ ή κάποιο παρόμοιο μέρος, για να διαπιστώσετε ότι δεν μετράει τόσο το...μέγεθος, όσο η ικανότητα του «παίκτη»! Βυθίσου στην mini moto φιλοσοφία, χαλάρωσε τα χέρια, «ξάπλωσε» άφοβα και το Monkey θα ξύσει μαρσπιέ με το καλημέρα σας. Οι πλαγιολισθήσεις με το πίσω φρένο είναι παιχνιδάκι, ενώ και οι σούζες έρχονται με λίγο πιο πολύ «πειθώ». 

Σε μια πίστα κάρτ, το μοντέλο μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις, με κόστος ασύγκριτα μικρότερο από ένα τυπικό track day με μια κανονική μοτοσυκλέτα. Μάλιστα, χάρη στα ελαστικά με το τακούνι και το ψηλό προφίλ, το Monkey θα πατήσει ακόμη και ένα (βατό) χωμάτινο μονοπάτι, αν το επιθυμείτε! Σε κάθε περιβάλλον, τα φρένα αποδεικνύονται απόλυτα επαρκή σε δύναμη και εξαιρετικά σε αίσθηση, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το Monkey δεν σχεδιάστηκε για αυτοκινητόδρομους, αν και μπορεί να ανταπεξέλθει. Σε τέτοιο περιβάλλον, θα κινηθείτε με μια μέση ταχύτητα 80-90 χλμ/ώρα, ωστόσο ο κινητήρας λειτουργεί ψηλά και έξω από τις καλές του στροφές, «στερεύοντας» τελικά από ισχύ περίπου στα 110. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κίνηση στην εθνική δεν είναι η πρωταρχική αποστολή του Monkey και οι ως άνω «αδυναμίες», ήταν αναμενόμενες. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ