• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

125 κ.εκ., αποδίδει 9,4 ίππους. Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση 1,8 λτ/100χλμ.

Το πιρούνι εμπρός προσθέτει εμφανισιακούς πόντους. Τα φρένα λειτουργούν καλά και το ABS επιδρά μόνο εμπρός.

Κινητήρας - περιφερειακά

 

To μοτέρ του Monkey έχει κυβισμό 125 κ.εκ.και αποτελεί εξέλιξη του αειθαλούς μοτέρ του Innova, που εξοπλίζει και τα C125 και MSX125. Hαπόδοσή του φτάνει τους 9,4 ίππους και τα 1,1 kgm ροπής, ενώ φέρει κιβώτιο είναι 4 σχέσεων με χειροκίνητο συμπλέκτη. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν μόλις 1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Χάρη στο ρεζερβουάρ των 5,6 λίτρων, μιλάμε θεωρητικά για 310 χιλιόμετρα αυτονομίας, ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα!

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, μονής ραχοκοκαλιάς και συνεργάζεται με ατσάλινο ψαλίδι πίσω. Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω χωρίς ρυθμίσεις, κάτι το οποίο θα θέλαμε τουλάχιστον για την προφόρτιση στα ελατήρια των αμορτισέρ. Οι τροχοί των 12 ιντσών έχουν δισκόφρενα 220 και 190 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλων. Υπάρχει ABS στον εμπρός τροχό, με αισθητήρα IMU για μείωση της τάσης ανύψωσης του πίσω τροχού κατά την πέδηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ