|
Με το νέο Africa η Honda καθιστά σαφές ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια απλή ανανέωση, αλλά πρόκειται για ένα καινούργιο μοντέλο τεχνολογικά εξελιγμένο και παντού βελτιωμένο σε όλα τα σημεία σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά. ¶νεση, ασφάλεια και απόλαυση βρίσκονται σε πρώτο πλάνο για ένα μοντέλο που αποτελεί τον απόλυτο χιλιομετροφάγο και θα σε συντροφεύσει από καθημερινές κοντινές έως και τις πιο μακρινές σου διαδρομές, ανεξαρτήτως τερέν. Σε άσφαλτο θα σου υπενθυμίσει την εκλεπτυσμένη καταγωγή της ενώ στο χώμα θα ανακαλύψεις μια άρτια κατασκευή που τιμά το όνομα που κουβαλάει στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ της. Η νέα Africa είναι ταχύτερη, πιο εύχρηστη και πιο απολαυστική, ενώ η αυξημένη τιμή δικαιολογείται από την ύπαρξη ηλεκτρονικών αφού είναι πιο εξοπλισμένη και τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ!
Κινητήρας | Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports | |||
Τύπος | 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1084 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 92 Χ 81,5 | |||
Συμπίεση (:1) | 10,1 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 102/7500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 10,7/6250 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 24,8 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 5,7 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200+ | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports | |||
Τύπος | Ατσάλινο περιμετρικό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο 45χιλ. Ημι-ενεργητικό Showa ΠΕ,ΑΕ, ΑΣ |
|||
Διαδρομή (χλστ.) | 230 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονο αμορτισέρ ημι-ενεργητικό, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 220 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/310, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/256, 1Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports | |||
Ελαστικό Ε | 90/90-21 | |||
Ελαστικό Π | 150/70-18 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports | |||
Μήκος (χλστ.) | 2330 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 960 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1575 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 850-870 | |||
Βάρος (κιλά) | 248 | |||
Εξοπλισμός | Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports | |||
ABS / Ρυθμ. | N/N | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | N/N | |||
Στροφόμετρο | N | |||
Immobilizer | N | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | N | |||
Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
Ένδειξη βενζίνης | N | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | N | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | N/N | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | N/N | |||
Πλάγιο σταντ | N | |||
Κεντρικό σταντ | N | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | N/N | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | N/N | |||
Μετρήσεις | Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports | |||
0 - 50 Km/h (sec.) | 1,8 | |||
0 - 100 Km/h (sec.) | 3,8 | |||
60 - 120 Km/h (sec.) 4η σχέση | 5,35 | |||
100 - 0 Km/h (Μέτρα) | 45,15 |
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
εχουμε ξεφυγει τελειως. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις σπιτι!
πιστευω οτι ο περισσοτερος λαος επαψε να.ζαχαρωνει το AT1100.... Περιμένουν όλοι το 2022 να βγει το midsize μοντελο....που θα βαφτιστεί είτε africa είτε transalp.... οπως ειπε και ο φιλος πιο πάνω ειναι πολλα τα λεφτα κ παίρνεις αλλα μοντέλα κλάσεις καλυτερα.
Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις multi και κερνάς τσαγάκι ότι κυκλοφορεί σε εντουρο, μόταρντ, και πολλά SBK για πλάκα !! Ας μη μιλήσουμε για σχεδιασμό που θα παρκάρεις και θα χαζεύουν όλοι και όλες !!
Όλα καλά, αλλά γιατί μόνο με Apple; Οι των Android γιατί να εξαιρούνται; 20 χιλιάρικα είναι αυτά.....