Το εμπρός φρένο έχει καλή αίσθηση και πολλή δύναμη. Αρκετά καλά (κυρίως στο στεγνό) τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Το X-1 «χτίζεται» πάνω σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, επιμελώς καλυμμένο κάτω από το σπορ κοστούμι του. Η χρήσης ατσάλινων σωλήνων είναι μια συνηθισμένη μέθοδος κατασκευής πλαισίων για scooters, απολύτως δοκιμασμένη στον χρόνο και στο δρόμο. Δοκιμασμένη λύση είναι επίσης η χρήση τηλεσκοπικού πιρουνιού για την εμπρός ανάρτηση, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου (πάντα μια πινελιά πρακτικότητας και άνεσης στην ευχέρεια του αναβάτη).
    Στα φρένα, το X-1 χρησιμοποιεί δύο δίσκους εμπρός και πίσω, οι οποίοι κάνουν μια πολύ καλή δουλειά επιβράδυνσης –όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, στις οδηγικές μας εντυπώσεις. Ο έλεγχος τους γίνεται ανεξάρτητα από τις δύο μανέτες, μιας και η κατηγοριοποίηση του X-1 ως δίκυκλο AM δεν απαιτεί χρήση συστήματος συνδυασμένης πέδησης.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.