Το γέμισμα της σέλας είναι μαλακό, «αγκαλιάζοντας» τον αναβάτη και αναβαθμίζοντας την άνεση, αρκεί να μην οδηγείτε για πάνω από μια ώρα.

Το επίπεδο πάτωμα είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Η λαστιχένια μοκέτα είναι αφαιρούμενη, αλλά θα θέλαμε οπωσδήποτε να κουμπώνει.

Οι δύο θήκες για αντικείμενα και ο γάντζος φαίνονται εύκολα εδώ. Με πορτοκαλί, η θύρα παροχής ρεύματος USB στην αριστερή θήκη.

Από αυτή την θύρα, μπορείτε να φορτίσετε τις μπαταρίες του scooter, χωρίς να τις αφαιρέσετε από αυτό αλλά συνδέοντας απευθείας το φορτιστή.

Η θήκη των μπαταριών κάτω από την σέλα. Βλέπετε ότι, ακόμη και με τις δύο μπαταρίες στην θέση τους, υπάρχει αρκετός χώρος για αντικείμενα.

Η θήκη των μπαταριών κάτω από την σέλα. Βλέπετε ότι, ακόμη και με τις δύο μπαταρίες στην θέση τους, υπάρχει αρκετός χώρος για αντικείμενα.

Από τα χειριστήρια στο αριστερό γκριπ, ο αναβάτης χειρίζεται το ηχοσύστημα.

Το «κέντρο ελέγχου» του μοτέρ: Ο κόκκινος διακόπτης επιλέγει χαρτογράφηση, μεταξύ 1 και 3.

Η LCD οθόνη ενδείξεων.

Ανεση-εργονομία

Το X-1 έχει χαρακτηριστικά εργονομίας εμπνευσμένα από τα scooters βενζίνης, θέλοντας να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων. Πόσο καλά τα καταφέρνει; Ανεβαίνοντας στην μαλακή σέλα του X-1, διαπιστώνεις γρήγορα ότι η ποδιά είναι αρκετά ψηλά σε σχέση με τα περισσότερα scooter, τοποθετώντας σου τα πόδια πιο πάνω από ότι περιμένεις. Αυτό είναι κάτι που θα «ξεβολέψει» κάπως τους ψηλότερους, όμως συνηθίζεται από άτομα μέσου ύψους και δεν δημιουργεί επ ουδενί πρόβλημα στην οδήγηση. Το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ και έρχεται στο ύψος του διαφράγματος, κρατώντας τα χέρια του αναβάτη ξεκούραστα κατά τις αστικές διαδρομές. Η ίδια η σέλα, είναι σχετικά μαλακή και υποχωρεί ελαφρώς όταν ο αναβάτης κάθεται πάνω της, κάτι που αυξάνει την άνεση της αλλά περισσότερο στις πιο σύντομες διαδρομές. Τουτέστιν, είναι απολύτως κατάλληλη για την αποστολή του X-1, ενώ και ο συνεπιβάτης θα μπορέσει να ακολουθήσει απροβλημάτιστα. 

 
Οι χώροι του X-1 αποτελούν μια ευχάριστη νότα αυξημένης πρακτικότητας. Το επίπεδο πάτωμα είναι παράλληλα και αρκετά μεγάλο, ενώ φέρει μια αποσπώμενη λαστιχένια μοκέτα τόσο για προστασία του πλαστικού, όσο και για καλύτερη πρόσφυση των αντικειμένων που μεταφέρετε. Ένας γάντζος στην ποδιά διευκολύνει την στήριξη τσαντών ή παρεμφερών αντικειμένων, ενώ ο αναβάτης έχει 2 ανοιχτές θήκες για αντικείμενα μπροστά του. Η αριστερή, που είναι και η μεγαλύτερη, φέρει και θύρα παροχής ρεύματος USB για τις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Κάτω από την σέλα, βρίσκεται ο χώρος για τις 2 μπαταρίες που το scooter μπορεί να φέρει. Αρκετά μικροαντικείμενα μπορούν να τοποθετηθούν εκεί ακόμη και με τις 2 μπαταρίες στην θέση του, ενώ φυσικά αν χρησιμοποιείτε την μία, ο χώρος μεγαλώνει ακόμη περισσότερο (δεν χωρά, ωστόσο, κράνος). 

Η μεγάλη έκπληξη για το X-1 είναι το… ηχοσύστημα που φέρει! Ναι, καλά διαβάσατε, το μοντέλο έχει ραδιόφωνο και λειτουργία Bluetooth για σύνδεση με κινητό τηλέφωνο, που συνδυάζεται με ηχείο στο ίδιο το scooter, που αναπαράγει τον ήχο! Μπορείτε, δηλαδή, να ακούτε μουσική την ώρα που οδηγείτε, χωρίς ανάγκη για ακουστικά ή Bluetooth συστήματα στο κράνος. Πρόκειται για το μόνο scooter που έχουμε δοκιμάσει ποτέ, εξοπλισμένο με κάτι τέτοιο που συνήθως εξοπλίζει πανάκριβες τουριστικές μοτοσυκλέτες.  ¶λλο ένα χαρακτηριστικό παρόμοιας «εξοπλιστικής κλάσης» αποτελεί το τηλεχειριστήριο που συνοδεύει το X-1, που όχι μόνο ελέγχει τον συναγερμό, αλλά μπορεί να ενεργοποιήσει το μοντέλο εξ αποστάσεως. Τέλος, ο πίνακας οργάνων είναι μια LCD οθόνη, η οποία απεικονίζει την ταχύτητα του μοντέλου, την στάθμη μπαταρίας, την επιλεγμένη χαρτογράφηση ισχύος και την θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ακόμα, το μοντέλο απεικονίζει ολικό και μερικό χιλιομετρητή, αλλά και χρονόμετρο διαδρομής.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.