Σπάνια συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι σε μοτοσυκλέτα 250 κυβικών, πόσο μάλλον σε ρετρό.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το Felsberg είναι κτισμένο γύρω από ένα ατσάλινο, ανοικτό πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής. Αυτή η διάταξη όχι μόνο ταιριάζει με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά διατηρεί και το βάρος χαμηλά, αφού η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 155 κιλά στεγνή. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα όμορφο ανεστραμμένο πιρούνι με μαύρα καλάμια εμπρός, μια λύση που το κάνει να ξεχωρίζει από άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση της προφόρτισης των ελατηρίων.


    Δίσκους εμπρός και πίσω έχει επιστρατεύσει η Brixton για την επιβράδυνση του Felsberg με το ABS να λειτουργεί ως ασπίδα σωτηρίας αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών. Αυτό δεν θα ήταν δύσκολο να προκύψει, ιδιαίτερα στο βρεγμένο, καθώς οι ακτινωτοί όπως ήδη αναφέραμε τροχοί, είναι ντυμένοι με χωμάτινα ελαστικά με χοντρό τακούνι σε διάσταση 100/90-18 μπροστά και 120/80/17 πίσω.    
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ

      Όλα καλά με αυτό το μηχανάκι. Αυτές όμως οι λωρίδες στην εξάτμιση που μοιάζουν με γάζες από μούμια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν;

        2