Ο κινητήρας δεν εντυπωσιάζει με την ιπποδύναμή του, αλλά έχει γραμμική απόδοση και χαμηλό επίπεδο κραδασμών.

    Κινητήρας

    Πλήρως εκτεθειμένος, χωρίς να κρύβεται πίσω από πλαστικά είναι ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας των 249 κυβικών με τις δυο βαλβίδες. Αποδίδει 17,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ, νούμερο ίσως ακούγεται μικρό για μερικούς, αλλά τα απόλυτα νούμερα είναι το τελευταίο που κοιτάει ο υποψήφιος αγοραστής μιας νεορετρό μοτοσυκλέτας και δικαιολογημένα η Brixton έριξε αλλού το βάρος. Μπορεί η εμφάνισή του κινητήρα με τις ψήκτρες να θυμίζει παλαιότερες μοτοσυκλέτες, αλλά έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο σύνολο που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό ψεκασμό για την τροφοδοσία του. Αυτός χαρίζει γραμμική λειτουργία και κρατά την κατανάλωση κοντά στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Οι λαιμοί των εξατμίσεων είναι τυλιγμένοι με θερμομονωτική ταινία και καταλήγουν σε ένα inox τελικό, που θυμίζει after market μόνο σε εμφάνιση, καθώς κρατά τον θόρυβο σε χαμηλά επίπεδα. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ

      Όλα καλά με αυτό το μηχανάκι. Αυτές όμως οι λωρίδες στην εξάτμιση που μοιάζουν με γάζες από μούμια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν;

        2