Royal Alloy GP 125

    Τιμή: 2.599 ευρώ

    Kοινοποίησε το »

    H Royal Alloy διαφοροποιείται σημαντικά από τον μέσο όρο, στην φιλοσοφία κατασκευής των scooter της, τα οποία φτιάχνει σχεδόν εξολοκλήρου από μέταλλο. Οι χαρακτηριστικές σχεδιαστικές γραμμές του θυμίζουν τα Lambretta της δεκαετίας του 1960, τα οποία συνδέθηκαν άρρηκτα με την Αγγλική «mod» κουλτούρα, με την πνευματική ιδιοκτησία της σχεδίασης του scooter να ανήκει πλέον εξολοκλήρου στην Royal Alloy.  Στα των αποθηκευτικών χώρων, το GP125 προσφέρει ένα ντουλαπάκι στην ποδιά, το οποίο έχει υποδοχή USB, κλειδώνει και είναι αρκετά ευρύχωρο για τοποθέτηση αντικειμένων. Kάτω από την σέλα δεν υπάρχει χώρος για κράνος και άλλα αντικείμενα και αυτό επαφίεται στην σχεδίαση του και τον στιλιστικό του προσανατολισμό, θυσιάζοντας εν μέρει την εργονομία για την εξωτερική εμφάνιση, με τα μηχανικά μέρη να σκεπάζονται πλήρως (Swan design).

    Για το GP125, η Royal Alloy συνεργάστηκε με την SYM και εξασφάλισε τον κινητήρα των 124,6 κυβικών που η τελευταία τοποθετεί και στα δικά της μοντέλα. Ο εν λόγω κινητήρας είναι αερόψυκτος και 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει περίπου 10 ίππους, μια επίδοση που το τοποθετεί στα επίπεδα της κατηγορίας. To Royal Alloy GP125 φέρει ατσάλινο πλαίσιο, κρυμμένο επιμελώς κάτω από το μεταλλικό κοστούμι του: Πρόκειται για μια σωληνωτή μονή ραχοκοκαλιά, που γίνεται διπλή στο πίσω μέρος υποστηρίζοντας και τον κινητήρα.

    Στις αναρτήσεις, ενδιαφέρουσα τεχνική λύση αποτελεί το εμπρός σύστημα του GP125, που χρησιμοποιεί δύο υστερούντες βραχίονες και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση –κάτι μοναδικό για τα δεδομένα των ρετρό scooter. Έτσι, η Royal Alloy επιδιώκει να πετύχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και χαρακτηριστικά αποτροπής βύθισης της ανάρτησης κατά το φρενάρισμα, σε σύγκριση με το σύνηθες τηλεσκοπικό εμπρός πιρούνι. Πίσω, το GP125 φέρει ένα αμορτισέρ, το οποίο επίσης ρυθμίζεται στην προφόρτιση. Στα φρένα, το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS συνεργάζεται με δαγκάνα 3 εμβόλων εμπρός και 2 πιστονιών πίσω, ενώ φέρει και ατσάλινες σωληνώσεις υψηλής πίεσης για καλύτερη αίσθηση στις μανέτες.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!