Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι το πρώτο τρίτροχο όχημα στον κόσμο που διαθέτει σύστημα φρεναρίσματος ABS
με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation) –
το οποίο μοιράζεται με το μικρότερο αδελφάκι του 300). Μας έρχεται μόνο σε
έκδοση LT (οδήγηση με δίπλωμα
αυτοκινήτου), εξοπλισμένο με νέους μεγαλύτερους τροχούς 13 ιντσών (από 12), ενώ
έχει ανανεωθεί ριζικά και σε ό,τι αφορά την αισθητική: οι νέες ζάντες, τα
LED φωτιστικά σώματα και ο υπερ-πλήρης πίνακας οργάνων, είναι μόνο μερικές από
τις ανανεωμένες λεπτομέρειες.
Ο νέος κινητήρας 500
κ.εκ. έχει δεχθεί εις βάθος βελτιώσεις στο χρονισμό, την εισαγωγή, την
εξάτμιση και την αυτόματη μετάδοση, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ισχύος (το
Piaggio Mp3 500 είναι το ισχυρότερο τρίτροχο σκούτερ στην κατηγορία του) και
της γενναιόδωρης ροπής, μειώνοντας το θόρυβο και την κατανάλωση καυσίμου. Χάρη
στη χρήση του ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-by-wire, επιτυγχάνεται εξαιρετικά ομαλή
επιτάχυνση, ενώ η προσθήκη της χαρτογράφησης ECO στον κινητήρα, η οποία μπορεί
να επιλεχθεί πολύ εύκολα από τον αναβάτη, εξασφαλίζει ακόμη χαμηλότερη
κατανάλωση.
Μία ακόμα κορυφαία
αποκλειστικότητα της Piaggio είναι η Piaggio Multimedia Platform (PMP): ένα
καινοτομικό σύστημα που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth, και το
μετατρέπει σε ένα εξεζητημένο, πολυχρηστικό on-board computer, παρέχοντας
πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα του οχήματος, την ισχύ του κινητήρα και τη
ροπή, την επιτάχυνση, τη στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, τη μέση
ταχύτητα, την τάση της μπαταρίας και πολλά άλλα. Συνδέοντας το smartphone στο
Multimedia Platform της Piaggio, ο αναβάτης μπορεί επίσης να δει χάρτες και
διαδρομές, να εντοπίσει σημεία ενδιαφέροντος, όπως πρατήρια βενζίνης και σημεία
τεχνικής εξυπηρέτησης αλλά και να παρακολουθεί την κατάσταση των ελαστικών.
Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Sport LT και Business LT,
με διαφορές κυρίως εμφανισιακές, ενώ οι κορυφαίες του εκδόσεις συνοδεύονται από
το πακέτο ABS-ASR.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 493
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 39,6/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 4,6/5.000
Βάρος (κιλά): 266
Τιμή (ευρώ): 8.550
(Sport) / 8.420 (Business) / 9.300 (Sport ABS-ASR) / 9.200 (Business ABS-ASR)
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Daytona Mista 150-125: Ισχυρό adventure scooter έτοιμο για όλα
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr