Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι το πρώτο τρίτροχο όχημα στον κόσμο που διαθέτει σύστημα φρεναρίσματος ABS
με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation) –
το οποίο μοιράζεται με το μικρότερο αδελφάκι του 300). Μας έρχεται μόνο σε
έκδοση LT (οδήγηση με δίπλωμα
αυτοκινήτου), εξοπλισμένο με νέους μεγαλύτερους τροχούς 13 ιντσών (από 12), ενώ
έχει ανανεωθεί ριζικά και σε ό,τι αφορά την αισθητική: οι νέες ζάντες, τα
LED φωτιστικά σώματα και ο υπερ-πλήρης πίνακας οργάνων, είναι μόνο μερικές από
τις ανανεωμένες λεπτομέρειες.
Ο νέος κινητήρας 500
κ.εκ. έχει δεχθεί εις βάθος βελτιώσεις στο χρονισμό, την εισαγωγή, την
εξάτμιση και την αυτόματη μετάδοση, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ισχύος (το
Piaggio Mp3 500 είναι το ισχυρότερο τρίτροχο σκούτερ στην κατηγορία του) και
της γενναιόδωρης ροπής, μειώνοντας το θόρυβο και την κατανάλωση καυσίμου. Χάρη
στη χρήση του ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-by-wire, επιτυγχάνεται εξαιρετικά ομαλή
επιτάχυνση, ενώ η προσθήκη της χαρτογράφησης ECO στον κινητήρα, η οποία μπορεί
να επιλεχθεί πολύ εύκολα από τον αναβάτη, εξασφαλίζει ακόμη χαμηλότερη
κατανάλωση.
Μία ακόμα κορυφαία
αποκλειστικότητα της Piaggio είναι η Piaggio Multimedia Platform (PMP): ένα
καινοτομικό σύστημα που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth, και το
μετατρέπει σε ένα εξεζητημένο, πολυχρηστικό on-board computer, παρέχοντας
πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα του οχήματος, την ισχύ του κινητήρα και τη
ροπή, την επιτάχυνση, τη στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, τη μέση
ταχύτητα, την τάση της μπαταρίας και πολλά άλλα. Συνδέοντας το smartphone στο
Multimedia Platform της Piaggio, ο αναβάτης μπορεί επίσης να δει χάρτες και
διαδρομές, να εντοπίσει σημεία ενδιαφέροντος, όπως πρατήρια βενζίνης και σημεία
τεχνικής εξυπηρέτησης αλλά και να παρακολουθεί την κατάσταση των ελαστικών.
Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Sport LT και Business LT,
με διαφορές κυρίως εμφανισιακές, ενώ οι κορυφαίες του εκδόσεις συνοδεύονται από
το πακέτο ABS-ASR.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 493
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 39,6/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 4,6/5.000
Βάρος (κιλά): 266
Τιμή (ευρώ): 8.550
(Sport) / 8.420 (Business) / 9.300 (Sport ABS-ASR) / 9.200 (Business ABS-ASR)
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025