Το μοναδικό Ιαπωνικό τρίκυκλο scooter ως τώρα αποτελεί και τον μικρό
της σημερινής παρουσίασης, καθώς παίζει μόνο του στα 125 κ.εκ. απέναντι σε
ανταγωνιστές με αρκετά περισσότερα κυβικά. Το γεγονός βέβαια δεν το έχει
αποτρέψει από πολύ καλές πωλήσεις στην Ελληνική αγορά, καθώς και οι μικροί
κυβισμοί έχουν το κοινό τους, ειδικά όταν μιλάμε για τη σχετική κατηγορία
διπλωμάτων.
Οι μικρές και συμπαγείς διαστάσεις
του θυμίζουν scooter 2 τροχών και αμέσως διαισθάνεσαι πως θα
είναι απίστευτα εύκολο και ευέλικτο στο κέντρο της πόλης και στο μποτιλιάρισμα.
Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha,
αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα
τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό με
ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό
με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο
δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την
οδική ασφάλεια του αναβάτη.
Όποιος οδηγήσει το
συγκεκριμένο 125 θα μείνει έκπληκτος από την σπιρτόζικη απόδοση του ψεκαστού
μοτέρ, που μαζί με την ιδανική του κλιμάκωση, χαρίζει άριστη ενεργητική
ασφάλεια. Αποδεικνύεται ταχύτατο στην πόλη, ενώ δεν θα πει όχι και σε μικρές
εκδρομές στα προάστια, με οδήγηση σε Εθνική και Αττική Οδό, καθώς η ταχύτητα
του δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 85 ακόμα και σε παρατεταμένες ανηφορικές
ευθείες. Ταυτόχρονα η οικονομία καυσίμου είναι εκπληκτική, και συγκρίσιμη μόνο
με πολύ οικονομικό, σύγχρονο, δίτροχο scooter αντίστοιχου κυβισμού! Είδαμε
3,2lt/100χλμ., ενώ με οδήγηση μονίμως τέρμα γκάζι η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω
από τα 3,7lt/100χλμ.!
Το Tricity κάνει
τη δική του επανάσταση, φέρνοντας τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών πιο κοντά
σε ευρύτερο φάσμα του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για το φθηνότερο,
ελαφρύτερο, απλούστερο και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως,
ένα πραγματικά ξεχωριστό όχημα που πιστεύουμε αξίζει να οδηγήσετε. Aριστο για
τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την
οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 2Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 10,9/9.000
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 1,06/5.500
Βάρος (κιλά): 152
Τιμή (ευρώ): 3.690
/ 3.990 (ABS)
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.