Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι το πρώτο τρίτροχο όχημα στον κόσμο που διαθέτει σύστημα φρεναρίσματος ABS
με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation) –
το οποίο μοιράζεται με το μικρότερο αδελφάκι του 300). Μας έρχεται μόνο σε
έκδοση LT (οδήγηση με δίπλωμα
αυτοκινήτου), εξοπλισμένο με νέους μεγαλύτερους τροχούς 13 ιντσών (από 12), ενώ
έχει ανανεωθεί ριζικά και σε ό,τι αφορά την αισθητική: οι νέες ζάντες, τα
LED φωτιστικά σώματα και ο υπερ-πλήρης πίνακας οργάνων, είναι μόνο μερικές από
τις ανανεωμένες λεπτομέρειες.
Ο νέος κινητήρας 500
κ.εκ. έχει δεχθεί εις βάθος βελτιώσεις στο χρονισμό, την εισαγωγή, την
εξάτμιση και την αυτόματη μετάδοση, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ισχύος (το
Piaggio Mp3 500 είναι το ισχυρότερο τρίτροχο σκούτερ στην κατηγορία του) και
της γενναιόδωρης ροπής, μειώνοντας το θόρυβο και την κατανάλωση καυσίμου. Χάρη
στη χρήση του ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-by-wire, επιτυγχάνεται εξαιρετικά ομαλή
επιτάχυνση, ενώ η προσθήκη της χαρτογράφησης ECO στον κινητήρα, η οποία μπορεί
να επιλεχθεί πολύ εύκολα από τον αναβάτη, εξασφαλίζει ακόμη χαμηλότερη
κατανάλωση.
Μία ακόμα κορυφαία
αποκλειστικότητα της Piaggio είναι η Piaggio Multimedia Platform (PMP): ένα
καινοτομικό σύστημα που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth, και το
μετατρέπει σε ένα εξεζητημένο, πολυχρηστικό on-board computer, παρέχοντας
πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα του οχήματος, την ισχύ του κινητήρα και τη
ροπή, την επιτάχυνση, τη στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, τη μέση
ταχύτητα, την τάση της μπαταρίας και πολλά άλλα. Συνδέοντας το smartphone στο
Multimedia Platform της Piaggio, ο αναβάτης μπορεί επίσης να δει χάρτες και
διαδρομές, να εντοπίσει σημεία ενδιαφέροντος, όπως πρατήρια βενζίνης και σημεία
τεχνικής εξυπηρέτησης αλλά και να παρακολουθεί την κατάσταση των ελαστικών.
Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Sport LT και Business LT,
με διαφορές κυρίως εμφανισιακές, ενώ οι κορυφαίες του εκδόσεις συνοδεύονται από
το πακέτο ABS-ASR.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 493
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 39,6/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 4,6/5.000
Βάρος (κιλά): 266
Τιμή (ευρώ): 8.550
(Sport) / 8.420 (Business) / 9.300 (Sport ABS-ASR) / 9.200 (Business ABS-ASR)
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr