Το Piaggio Mp3 300 γεννήθηκε μέσα από την πρόσφατα
ανανεωμένη τεχνική πλατφόρμα του νέου Mp3 500. Ο προσεκτικός και πλήρης
επανασχεδιασμός συνεισφέρει στην αύξηση της άνεσης. Η σέλα έχει αποκτήσει
πιο πλούσιες διαστάσεις: Επίπεδη και άνετη για δύο, βελτιωμένη σε σχέση με
εκείνη της προηγούμενης γενιάς, ενώ καλύτερη είναι και η εργονομία σε ό,τι
αφορά τη θέση ποδιών του οδηγού.
Το νέο Mp3 είναι το
πρώτο τρίτροχο σκούτερ που διατίθεται με σύστημα πέδησης ABS με ενσωματωμένο
σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το ASR είναι ένας
ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης που ρυθμίζει το συντελεστή ολίσθησης του πίσω
τροχού και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Το προηγμένο σύστημα
Piaggio Multimedia Platform, διαθέσιμο στα αξεσουάρ του νέου Mp3, επιτρέπει τη
σύνδεση smartphone στο on-board ηλεκτρονικό σύστημα μετατρέποντάς το σε ένα πολυχρηστικό
όργανο, έναν πραγματικό υπολογιστή ταξιδιού ικανό να παρουσιάσει σε πραγματικό
χρόνο πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, το στροφόμετρο αλλά και την ισχύ και ροπή
του κινητήρα, επιτάχυνση, γωνία κλίσης, τρέχουσα και μέση κατανάλωση καυσίμου,
μέση ταχύτητα, τάση μπαταρίας, πίεση ελαστικών και αρκετά ακόμα. Επίσης είναι
δυνατό να δει ο οδηγός χάρτες και διαδρομές, αλλά και να βρει τοποθεσίες όπως
βενζινάδικα ή σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης.
Το Piaggio Mp3 είναι
διαθέσιμο στις εκδόσεις Business LT
και Sport LT, με διαφορές σε ό,τι αφορά
τον εξοπλισμό και την γκάμα χρωμάτων. Η διακρίνεται από ορισμένες λεπτομέρειες
όπως το χρωμιωμένο προστατευτικό της εξάτμισης, η καφέ σέλα, οι ειδικοί
καθρέφτες και το γυαλιστερό γκρι τελείωμα στο κεντρικό τούνελ, το τιμόνι και τις
χειρολαβές συνεπιβάτη. Η Sport ξεχωρίζει από τα μαύρα γυαλιστερά τελειώματα στο
προστατευτικό της εξάτμισης, τις χειρολαβές συνεπιβάτη, το τιμόνι και το
κεντρικό τούνελ.
Τέλος υπάρχει και η
έκδοση Hybrid, στην οποία ένας
ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρεί στον παραδοσιακό εσωτερικής καύσης. Ο ηλεκτρικός
κινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία που απασχολεί τον χώρο κάτω από τη
σέλα, εις βάρος του αποθηκευτικού χώρου μεν, υπέρ της κατανάλωσης και της
περιβαλλοντικής συνέπειας δε.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (cc): 278
Ισχύς (hp/rpm): 23/7.250
Ροπή (kg.m/rpm): 2,5/6.250
Βάρος (kg): 227 / 260 (Hybrid LT)
Τιμή (ευρώ): 7.850 /
8.920 (Hybrid LT)
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.