• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Πιο τουριστική η σέλα του Crypton με μεγαλύτερο ύψος και πιο πλούσιο αφρώδες. Eλαφρώς πιο σκληρή αίσθηση αλλά και χαμηλότερη σε ύψος χάριν ευελιξίας, αυτή του Astrea.

Πιο τουριστική η σέλα του Crypton με μεγαλύτερο ύψος και πιο πλούσιο αφρώδες. Eλαφρώς πιο σκληρή αίσθηση αλλά και χαμηλότερη σε ύψος χάριν ευελιξίας, αυτή του Astrea.

Πολύ παρόμοια η κατάσταση και στους προσφερόμενους χώρους κάτω από την σέλα.

Πολύ παρόμοια η κατάσταση και στους προσφερόμενους χώρους κάτω από την σέλα.

Η ποτηροθήκη (ή θέση για ό, τι άλλο αντικείμενο θέλετε) στην ποδιά του Crypton S αποτελεί ένα από τα δυνατά του χαρτιά και συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα της εργονομίας.

Πρακτικά πανομοιότυπος ο πίνακας οργάνων, με τις διαφορές να περιορίζονται στην τοποθέτηση των επιμέρους λυχνιών.

Πρακτικά πανομοιότυπος ο πίνακας οργάνων, με τις διαφορές να περιορίζονται στην τοποθέτηση των επιμέρους λυχνιών.

Aνεση - Εργονομία

 

Το Astrea Grand και το Crypton S βρίσκονται εργονομικά στα απαραίτητα στάνταρ για να κινηθείτε με άνεση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Η θέση οδήγησης στο Honda είναι ουδέτερη για την κατηγορία, με τον αναβάτη να κάθεται σχετικά όρθιος και τα χέρια του να πέφτουν φυσικά πάνω στο στενό τιμόνι. Στην περίπτωση του Yamaha, ο αναβάτης τοποθετείται άνετα, με τα χέρια στην ορθή γωνία και σε μέσο ύψος, με την ποδιά να είναι πολύ ευρύχωρη για τα πόδια. Η σέλα στο Astrea είναι πιο στενή και πιο χαμηλή με ύψος 760 χιλιοστά από το έδαφος, έναντι 780 χιλιοστών στο Crypton και έχει ελαφρώς σκληρότερη αίσθηση, εξαιτίας του λιγότερου αφρώδους υλικού. Στον αντίποδα, στο Crypton η σέλα είναι άνετη σε θέμα αφρώδους και σχήματος. Ικανοποιητικό είναι το μερίδιο που έχει προβλεφθεί για τον συνεπιβάτη και στα δύο μοντέλα, με καλή θέση και για τα μαρσπιέ, ενώ στη διάθεσή τους έχουν και την απαραίτητη ενιαία χειρολαβή.

 Από πλευράς χώρων, το δύο παπιά τα καταφέρνουν αρκετά καλά, αφού κάτω από τη σέλα  μπορείτε να τοποθετήσετε ένα αδιάβροχο, γάντια, τα απαραίτητα έγγραφα, αλλά και ένα μεγάλο τσαντάκι μέσης. Το Crypton εκτοξεύει τα επίπεδα πρακτικότητας με την ανοιχτή θήκη μικροαντικειμένων που φέρει στο εσωτερικό της ποδιάς του και που δίνει άμεση πρόσβαση σε ότι θέλετε να έχετε άμεσα διαθέσιμο μπροστά σας. Εργονομικά οι διακόπτες βρίσκονται στη γνώριμη θέση, με φλάς, φώτα κα κόρνα στην αριστερή μεριά. Στη δεξιά μεριά αναπαύεται η μίζα, ενώ η εκκίνηση μπορεί να δοθεί και στα δύο παπιά με μανιβέλα, με αυτή του Honda να ενοχλεί ελαφρώς, καθώς προεξέχει και ακουμπά στο δεξί αστράγαλο. Πανομοιότυπη είναι και η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και στα δύο μοντέλα, με το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο να πλαισιώνεται από τις ενδείξεις επιλεγμένης  σχέσης κιβωτίου και τον δείκτη βενζίνης, ενώ απουσιάζει ένας μερικός χιλιομετρητής. Οι κλειδαριές διαθέτουν ειδικό πορτάκι φραγής που ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού και προσφέρει περισσότερη ασφάλεια. Το πλαϊνό σταντ είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό στις συχνές στάσεις μέσα στην πόλη, αλλά είναι διαθέσιμο μόνο στο Astrea. Την κατάσταση για το Crypton σώζει η πανεύκολη τοποθέτηση στο διπλό, χωρίς καθόλου κόπο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Andreas

    Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...

     
  • Honda93Hrc

    Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.

      6
    • Mototriti

      Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις. Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.

        22

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ