Το Astrea έχει πιο επιθετική σχεδίαση, απόρροια των κραυγαλέων γραφικών και της ανασηκωμένης ουράς. Tο Crypton δεν είναι τόσο τολμηρό και διαθέτει πιο μαζεμένη σχεδίαση.

Το Astrea έχει πιο επιθετική σχεδίαση, απόρροια των κραυγαλέων γραφικών και της ανασηκωμένης ουράς. Tο Crypton δεν είναι τόσο τολμηρό και διαθέτει πιο μαζεμένη σχεδίαση.

Στο πίσω μέρος τα φλας αποτελούν μια ενιαία μονάδα με το φανάρι του στοπ, αλλά διαχωρίζονται από αυτό με λευκά κρύσταλλα.

Στο πίσω μέρος τα φλας αποτελούν μια ενιαία μονάδα με το φανάρι του στοπ, αλλά διαχωρίζονται από αυτό με λευκά κρύσταλλα.

Εμφάνιση-ποιότητα

Οι δύο Ιαπωνικές εταιρίες συνεχίζουν να πατούν πάνω στην γνώριμη αισθητική γραμμή των παπιών, με την διαφορά ότι τα δύο μοντέλα διαθέτουν σύγχρονα και μοντέρνα χαρακτηριστικά. Το Astrea έχει πιο επιθετική σχεδίαση, απόρροια των κραυγαλέων γραφικών που διατρέχουν όλο το σώμα του και της ανασηκωμένης ουράς που φανερώνει κάποια σπορτίφ γονίδια. Η σφηνοειδής μάσκα με τα αιχμηρά φλας, οι 5-άκτινες αλουμινένιες ζάντες και το νίκελ καπάκι της εξάτμισης συμπληρώνουν την αθλητική εικόνα. Από την άλλη το Crypton S δεν είναι τόσο τολμηρό και απαντάει με πιο συγκρατημένη σχεδίαση. Χαρακτηρίζεται από ηπιότερη αισθητική, χωρίς ύπαρξη τυχόν γραφικών και λιγότερο ακραίο τελείωμα στο μέρος της ουράς. Έχει πιο ρέουσες γραμμές στο τμήμα της γραβάτας και στα φλας, οι ζάντες είναι και εδώ 5-άκτινες αλουμινένιες και το μαύρο καπάκι της εξάτμισης, επισφραγίζει  την πιο προσγειωμένη σχεδίαση. 


Και στα δύο παπιά, στο πίσω μέρος τα φλας αποτελούν μια ενιαία μονάδα με το φανάρι του στοπ εμφανισιακά, αλλά διαχωρίζονται από αυτό αισθητικά καθώς τα “κρύσταλλά” τους είναι διάφανα. Ποιοτικά δεν υπάρχουν ατασθαλίες και τριγμοί, με τα δύο Ιαπωνικά μικρά να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Τα πλαστικά έχουν καλή συναρμογή, με την βαφή να ικανοποιεί, αν και τα αυτοκόλλητα στο Astrea δεν έχουν περαστεί με βερνίκι. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΑ ΤΥΠΟΥ KEEWAY ?(ΑΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΜΕΤΟΣ) DAYTONA( ΤΡΙΖΗ ΣΑΝ ΚΟΚΑΛΑ ΝΕΚΡΟΥ ΕΧΗ ΑΧΡΕΙΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ) ΠΛΗΡΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑς ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ

      3
  • STAMOS

    Συχνά ακούω για μπιέλα στα honda από την εποχή των innova κάπου στις 15000 με 16000χλμ λες και είναι προγραμματισμένα γιαυτο.Το ίδιο για το 110.Και λεω:Αυτά τα μηχανάκια τα παίρνουν και δίνουν κάτι παραπάνω παιδιά όπου τα χρησιμοποιούν για να βγάλουν το μεροκάματο.Οταν λοιπόν κάνουν 2500 με 3000χλμ το μήνα αυτά τα παιδιά σε 6-7-8 μήνες θέλουν επισκευή. Και ξέρουμε πόσο στοιχίζει! Γιατί λοιπόν βάζεται μπροστά ότι καίει 2 λίτρα τα 100χλμ ενώ κάποιο άλλο καίει 3 και δεν αναφέρετε τις ζημιές που παθαίνουν.Η διαφορά τους στη βενζίνη είναι στα 15.000 χλμ 200 ευρώ περίπου. Μια επισκευή τόσο κάνει; Εαν λοιπόν υπάρχει προϊστορία γιατί εκθιαζετε με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία τους. Δεν λέω ότι όλα χαλάνε. Αλλά παίρνεις κάτι και το πληρώνεις και παραπάνω έχοντας στο μυαλό σου ότι μπορεί να γίνει η άσχημη.Μοντελα αλλα δεν αναφέρω, αλλά παληκαρι που κάνει δουλειά στο δρόμο έχει παπι που έχει κάνει 70000 χλμ χωρίς επισκευή εκτος από αναλωσιμα, πολύ φτηνότερο, χωρίς φθορες εξωτερικα.Ας βάλουν λοιπόν αυτές οι εταιρίες την εγγύηση στα 4 χρόνια εφόσον είναι σίγουρες για το προϊόν τους. Και κάτι άλλο βρε παιδιά. Ταμπούρο πισω εν έτει 2021;

      6
  • Giannis

    Ξέρει κανείς να μας πει στα ποσά χλμ βαράνε μπιέλα; στο προηγούμενο wave πάντος άμα σου βάραγε δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό η μπιελα σκέτη, η honda δίνει ολόκληρο τον στροφαλο μαζί με μπιέλα. Για το crypton δεν ξέρω

     
  • Papakias

    Ίχνος και γωνία κάστερ, διαφορές εκατοστών δευτερολέπτων στα 80χαω,,, μιλάμε για παπιά και μάλιστα των δυο πιο καταξιωμένων εταιριών. Όποτε δεν υπάρχουν συμπεράσματα, καβαλάς και πας....δηλαδή αν παρω μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή θα πρέπει να κοιτάξω και τις αναλογίες όλων των μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του μοτέρ ανά τμήμα; Γεια σου Έλληνα ειδικέ των πάντων όπως έλεγε και ο Ζαμπέτας «στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια προθυπουργοί, 10 εκατομμύρια υπουργοί , δασκάλους θέλεις ; 10 εκατομμύρια....»..από μηχανόβιους μάλλον έχουμε 20 εκατομμύρια

     
  • Andreas

    Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...

      2
  • Honda93Hrc

    Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.

      9
    • Mototriti

      Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις. Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.

        64