Τέρας ροπής ο δικύλινδρος V των 1262 κυβικών, χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις αντίστοιχες με superbike.

Ο Boxer μεγάλωσε σε χωρητικότητα και απέκτησε μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Περισσότερη δύναμη και ροπή παντού

Κινητήρες

Βαδίζουν στον ίδιο δρόμο αλλά από διαφορετικό μονοπάτι. Οι δύο εταιρίες κατέφυγαν στην λύση της αύξησης του κυβισμού, κάτι που οδήγησε σε περισσότερη ροπή και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά στην περίπτωση του GS. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος δικύλινδρος κινητήρας 1.262 κυβικών του Multistrada, χάρη στη νέα διαδρομή των εμβόλων και το αναβαθμισμένο δεσμοδρομικό σύστημα DVT, διαθέτει περισσότερη δύναμη και ροπή στο χαμηλομεσαίο φάσμα (85% της ροπής είναι διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ), χωρίς όμως να υστερεί στην κόκκινη περιοχή των στροφών. Τα 4 προγράμματα οδήγησης διαμορφώνουν ανάλογα τις  παραμέτρους σε κινητήρα,  αναρτήσεις και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Όσον αφορά τα τελευταία, δεν της λείπει απολύτως τίποτα, αφού εξοπλίζεται με Traction Control 8 επιπέδων, σύστημα αντι-σούζας 8 επιπέδων, Quick Shift και Vehicle Hold Control. Η μεγαλύτερη αλλαγή του GS, αφορά τον κινητήρια μονάδα του. Ο στόχος των ανθρώπων της BMW για  ένα δυνατότερο, οικονομικότερο και καθαρότερο κινητήρα, βρήκε απάντηση στην τεχνολογία ShiftCam. Ο δικύλινδρος υδρόψυκτος Boxer με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αύξησε τη χωρητικότητα του από τα 1170 στα 1254 κυβικά εκατοστά, ενώ απέκτησε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ShiftCam. Μιλώντας με την γλώσσα των αριθμών, η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 11 ίππους, φτάνοντας τους 136 στις 7.750σ.α.λ, ενώ και η ροπή σκαρφάλωσε στα 14,6 kg-m στις 6.250σ.α.λ.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Κωστας

    Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.

      3
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

    ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΜW ΚΑΙ DUKATI TO KANATE ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ...ΘΕΟΥ?? ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ , ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. !!!!!

      2