• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πακέτο της Brembo με τις τετραπίστονες monobloc ακτινικές δαγκάνες M50 και τους δίσκους 330χιλ κλέβει τις εντυπώσεις στο Ducati. Το ανεστραμμένο πιρούνι της Sachs έχει ημι-ενεργητική λειτουργία.

Οι δαγκάνες 4 εμβόλων έχουν πλέον το λογότυπο της BMW αντί για αυτό της Brembo. Η κατασκευή τους είναι δια χειρός της Αμερικάνικης Hayes που ειδικεύεται σε συστήματα πέδησης για mountain bikes και μοτοσυκλέτες.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 

Τα δύο μοντέλα αποτελούν τις ναυαρχίδες των συγκεκριμένων εταιριών και είναι απόλυτα λογικό να έχουν εξοπλιστεί με κορυφαίες λύσεις στα περιφερειακά τους. Και οι δύο είναι δομημένες γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα με στόχο την αυξημένη ακαμψία και τον εύκολο χειρισμό. Όμως το Multistrada είναι αυτό με τα πιο επιθετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Και στις δύο μοτοσικλέτες οι αναρτήσεις έχουν ημι-ενεργητική λειτουργία, προσαρμόζονται ανάλογα με τις συνθήκες και ρυθμίζονται αυτόματα μέσω των προγραμμάτων οδήγησης που επιλέγει ο αναβάτης. Από τη μεριά της η Ducati έχει τοποθετήσει ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών της Sachs και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας. Η BMW εξακολουθεί να επιστρατεύει τη λύση του Telelever και Paralever, αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή ελατηρίων και στους δύο τροχούς. Το GS έχει επίσης 19-αρη μπροστινό τροχό, έναντι του Multistrada με τον πιο ασφάλτινο 17-αρη. Στον τομέα των φρένων, τις εντυπώσεις κερδίζει η Ducati με το πακέτο της Brembo που περιλαμβάνει τετραπίστονες monobloc ακτινικές δαγκάνες M50 με δίσκους 330χιλ μπροστά και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 265 χιλ πίσω. Στo GS παραμένουν οι πλευστοί δίσκοι των 305 χιλιοστών, όμως πλέον οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo έχουν αντικατασταθεί με άλλες από την Αμερικάνικη εταιρία Hayes. Στον πίσω τροχό παραμένει ο δίσκος 276 χιλιοστών με τη δαγκάνα των δύο εμβόλων. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Γερμανικό μοντέλο υστερεί σε αποτελεσματικότητα,  κάτι μάλιστα που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις όπου το GS χρειάζεται μόλις 40 μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση του από τα 100 στα 0, όσα ακριβώς χρειάζεται και το Ιταλικό μοντέλο. Το cornering ABS  αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό του εξοπλισμού των δύο μοντέλων, ενώ υπάρχει και δυνατότητα απενεργοποίησης του, στον έναν ή και στους δύο τροχούς. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ

DUCATI: Με επιτόκιο 3,9% και χαμηλή προκαταβολή

  • Κωστας

    Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.

      3
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

    ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΜW ΚΑΙ DUKATI TO KANATE ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ...ΘΕΟΥ?? ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ , ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. !!!!!