Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η Suzuki έχει κάνει ορισμένες αλλαγές ώστε να καταστήσει το V-Strom καταλληλότερο για άσφαλτο. Οι ακτινωτές ζάντες 21- 17 ιντσών με τα σαμπρελωτά ελαστικά Dunlop Trailmax Mixtour, αντικαταστάθηκαν με αλουμινένιους τροχούς 19 - 17 ιντσών και tubeless ελαστικά Dunlop D614. Ταυτόχρονα μειώθηκε και η διαδρομή της Showa ανάρτησης από τα 220 στα 150 χιλιοστά, τόσο στο εμπρός Split Function Fork – Big Piston (SSFF-BP) πιρούνι όσο και στο monoschock πίσω αμορτισέρ. Το πιρούνι έχει χάσει την πλήρη προσαρμοστικότητά του, αλλά συνεχίζει να έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση, ενώ το πίσω αμορτισέρ διαθέτει περιστροφικό ρυθμιστή για την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Αλλαγμένη είναι και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, καθώς έχει μικρότερο μεταξόνιο 1.515 χιλιοστά (1.570 στη DE) μικρότερη γωνία κάστερ 26 μοιρών (28 στη DE) και μεγαλύτερο ίχνος 124 χιλιοστά (114 στη DE). Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός μέρος και έναν δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS εξασφαλίζει το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Suzuki V-Strom 800 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!