Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η ετυμηγορία της Suzuki για ένα πιο ασφάλτινο, πιο τουριστικό V-Strom εδόθη με τον καλύτερο τρόπο. Χάρη στον μικρότερο εμπρός 19αρη τροχό, το V-Strom είναι πιο ευέλικτο και πιο πρόθυμο στις αλλαγές κατευθύνσεων και πιο σταθερό στις στροφές. Οι μαζεμένες διαστάσεις δημιουργούν μεγαλύτερο όφελος σε επίπεδο συμπεριφοράς αλλά και στην πυκνή  κίνηση της πόλης. Οι μικρότερες διαδρομές των αναρτήσεων και η πιο σφιχτή ρύθμιση τους έχουν μειώσει αισθητά τις πλεύσεις χωρίς ωστόσο να έχει θυσιαστεί η άνεση, αφού υπάρχει αρκετό εύρος απορροφητικότητας σε οποιαδήποτε κακοτεχνία του οδοστρώματος. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά σε επίπεδο πληροφόρησης και σε συνεργασία με το πλαίσιο αφήνουν στο αναβάτη μεγάλα περιθώρια για παιχνίδι, όταν ανεβάσει ρυθμούς. Ο 19αρης τροχός προσφέρει περισσότερη όρεξη για στρίψιμο παρέχοντας πάντα την απαιτούμενη πρόσφυση, ενώ η διαμόρφωση της γεωμετρίας δείχνει ξεκάθαρα τον ασφάλτινο προσανατολισμό της, χωρίς να απορρίπτει σύντομα χωμάτινα περάσματα -εξάλλου υπάρχει το DE για αυτό το σκοπό-.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ο κινητήρας με τη διαμαντένια λειτουργία έχει μεστή απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών. Φαινομενικά η ομαλή απόδοση της ροπής χωρίς ξεσπάσματα σε βάζει σε πιο χαλαρό mood όμως αποτελεί μαγική εικόνα που αλλάζει άρδην όταν παρατηρήσεις με πόση ευκολία ανεβάζει τριψήφια νούμερα στο κοντέρ με την τελική να ξεπερνάει τα 200χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες διακρίνεται για την ραφινάτη και πολιτισμένη λειτουργία του, ενώ είναι ιδιαίτερα παραγωγικός  στη μεσαία και ψηλή περιοχή ώστε να πραγματοποιείς άνετες προσπεράσεις. Το 0-100 έρχεται κάτω από 4 δευτερόλεπτα ενώ οι ρεπρίζ 60-120 διαρκούν μόλις 4,44 δεύτερα. Εξίσου ικανό και το σύστημα πέδησης με δυνατές επιβραδύνσεις, 100-0 σε 42 μέτρα, και διάρκεια στην παρατεταμένη πίεση. Το quickshifter λειτουργεί άριστα χωρίς κομπιάσματα και με άμεση ανταπόκριση στην αλλαγή των σχέσεων, σε σημείο που θέλεις να το χρησιμοποιείς συνεχώς. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, αντάξια του V-Strom, οι κραδασμοί είναι ανεπαίσθητοι ακόμα και με «πολλά» στο κοντέρ, ενώ η σωστή ανεμοκάλυψη -παρά τις μαζεμένες διαστάσεις και την πρακτική ατασθαλία για τη ρύθμιση της ζελατίνας με εργαλεία- δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για συχνές εξορμήσεις. Ακριβώς δηλαδή όσα είναι και όσα πρεσβεύει το μεσαίο best seller της Suzuki.  

Σελίδα 1Suzuki V-Strom 800 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!