• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μερικά από τα σχέδια της πατέντας της Suzuki για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της.

Μερικά από τα σχέδια της πατέντας της Suzuki για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της.

Μερικά από τα σχέδια της πατέντας της Suzuki για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της.

Μερικά από τα σχέδια της πατέντας της Suzuki για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της.

Suzuki: Είναι αυτή η ηλεκτρική τους μοτοσυκλέτα;

 

Σχέδια για ένα ηλεκτροκίνητο δίκυκλο από την Suzuki είδαν το φως της δημοσιότητας πριν λίγες ώρες. Νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, φουτουριστικό e-ποδήλατο ή… τίποτα από τα δύο; Δείτε περισσότερα…

Η Suzuki πριν λίγες ώρες, ανακοίνωνε ότι δεν θέλει να μπει με… τα μπούνια στην ηλεκτροκίνηση, πριν η αγορά να είναι έτοιμη, τονίζοντας όμως ότι διαθέτει την τεχνολογία για να το κάνει. Να λοιπόν που κάποια από τα σχέδια της είδαν το φως της δημοσιότητας, τελικά: Αυτές είναι εικόνες από ένα ηλεκτρικό δίκυκλο που σχεδιάζει η εταιρεία, το οποίο μάλιστα μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα φιλόδοξο.
 

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός, ότι η φουτουριστική εμφάνιση του μοντέλου δεν κρύβεται: Δείτε την μορφή των τροχών, του μπροστινού και πίσω συστήματος ανάρτησης, του κυρίου όγκου της μοτοσυκλέτας και φυσικά, της εφαρμογής ηλεκτροκίνησης και αυτό γίνεται σαφές. Μάλιστα, η θέση οδήγησης που το σχέδιο υπονοεί, θυμίζει αγωνιστικό ποδήλατο, με επίπεδη σέλα και τιμόνι χαμηλά. Το εμπρός πιρούνι έχει μορφή ποδηλατικής κατασκευής, ενώ η πίσω ανάρτηση βρίσκεται πίσω και χαμηλά, όντας ανεξάρτητη από το πλαίσιο της βασικής κατασκευής.
 
Οι μπαταρίες διακρίνονται εύκολα στο κέντρο του οχήματος –τα διακεκομμένα κουτάκια με τον αριθμό 23-, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται σχεδόν μέσα στο ψαλίδι του οχήματος. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός, ότι η κατασκευή που παρουσιάζεται εδώ, δίνει δυνατότητες για «modular» συναρμολόγηση του οχήματος: Δηλαδή, το εμπρός και το πίσω σύστημα και τα μηχανικά μέρη, να αφαιρούνται γρήγορα και εύκολα και να είναι εναλλάξιμα, με άλλα μοντέλα της εταιρείας.
 
Αφαιρούμενη, σύμφωνα με την πατέντα, είναι και η μπαταρία του οχήματος, η οποία φιλοδοξεί να λύσει το θέμα της αυτονομίας δίνοντας στο χρήστη, την δυνατότητα να αφαιρέσει άδεια στοιχεία μπαταρίας και να τοποθετήσει γεμάτα. Κάτω από την σέλα, διακρίνεται ένα μικρό ψυγείο, το οποίο αποτελεί μέρος συστήματος ψύξης των μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα.
 
Αν και πολλά από τα στοιχεία των σχεδίων παραπέμπουν σε ένα ultra-high-tech ηλεκτρικο ποδήλατο, το πιθανότερο είναι ότι μιλάμε για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, αφού κοιτώντας τις λεπτομέρειες των σχεδίων, οι τροχοί είναι σαφώς φαρδύτεροι από αυτοί ενός ποδηλάτου. Ωστόσο, η «concept» αύρα είναι σαφής και μην περιμένετε να δείτε κάτι τέτοιο, σε μορφή παραγωγής, σύντομα…