Πολύ ευέλικτο αλλά με σίγουρο «πάτημα» στον δρόμο το Symphony, τα πάει εξίσου καλά τόσο στην κίνηση της πόλης, όσο και στην… πορεία σε ανοικτούς δρόμους.

    Οδηγώντας: Δαίμονας ευελιξίας

    Με το ύψος της σέλας στα 790 χλστ. και το επίπεδο πάτωμα, το να ανέβει κανείς στο Symphony είναι μια πανεύκολη διαδικασία και αυτό ισχύει ακόμα και για τις μικρόσωμες αναβάτριες που θα το επιχειρήσουν. Από τα πρώτα μέτρα, αυτό που εντυπωσιάζει, είναι η «συμπαγής» αίσθηση που λαμβάνει ως feedback ο οδηγός, με το Symphony να «πατάει» στο δρόμο σαν να ήταν scooter μεγαλύτερου κυβισμού. 

    Οι όποιες υπόνοιες περί βαριάς αίσθησης. που μπορεί να δημιουργηθούν λόγω αυτής της ιδιότητας του Symphony, όμως, διαλύονται μονομιάς με το που αλλάξει κατεύθυνση ή στρίψει κανείς! Το κόψιμο του τιμονιού πρέπει να είναι από τα μεγαλύτερα, αν όχι το μεγαλύτερο αυτή την στιγμή στην αγορά και το scooter είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμο να υπακούσει αστραπιαία σε οποιαδήποτε εντολή του δοθεί. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι το Symphony «καθαρίζει» κυκλοφορία και κίνηση στις πόλεις… για πλάκα.

    Δεν υπάρχει απεργία, πορεία ή συνάντηση κορυφής, που να το τρομάζει, αφού πάντα βρίσκει τρόπο να τρυπώνει και στα πιο στενά περάσματα, ακόμα και αν επικρατεί αυτό που λέμε «έχει πήξει το σύμπαν!». Όταν οι δρόμοι είναι πιο ανοικτοί, το Symphony θα επιταχύνει θετικά μέχρι τα 110, έχοντας δυνατότητα να κρατήσει -ανεπηρέαστο  των συνθηκών- αυτή την ταχύτητα για πολύ ώρα. Σταθερό και ασφαλές, αν επιμείνει κανείς στο γκάζι, θα φτάσει τα 120, που αποτελούν και την τελική του ταχύτητα. Φυσικά, δεν είναι μόνο τέρμα γκάζι η κίνηση στις πόλεις, παίζουν και φρένα στο menu και σε αυτό τον τομέα  το Symphony δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, αφού το σύστημα πέδησης του, προσφέρει αίσθηση, ισχύ και γραμμική απόδοση.

    Το ABS λειτουργεί πολύ καλά, αλλά επεμβαίνει πιο συχνά από ό,τι θα περίμενε κανείς. Οι αναρτήσεις από την άλλη, αποβαίνουν σε μεγάλο βαθμό μια άλλη ασχήμια των δρόμων μας, τις κακοτεχνιές και τις λακκούβες, κρατώντας ξεκούραστουw τους επιβαίνοντες στο Symphony.

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • Μιχαήλ

      Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι άλλο δηλώνει και άλλο πραγματικά τι είναι!! Το συγκεκριμένο όπως και οι υπόλοιπη γκάμα της το αναφέρει ότι είναι 200 κ.ε και στην πραγματικότητα είναι 165 κ.ε,θα μπορούσε να το πουλάει 150, οπότε λοιπόν γιατί να δώσω επιπλέον χρήματα για ένα σκούτερ που στην πραγματικότητα είναι 165 και όχι 200 όπως το αναφέρει η εταιρεία!

        25
    • Πανος

      Πραγματικα ενα απο τα καλύτερα scooter. Ειμαι κατοχος του εδω και μερικους μηνες και πραγματι το αρθρο ειναι αντιπροσωπεύτικο 100%..Ενα μεγαλο ευχαριστώ στο mototriti που με βοηθησε να το επιλεξω καλυπτοντας τις καθημερινές μου μετακινήσεις με τον καλυτερο τροπο

        17
    • Giannis Lioy

      Full face kranos xoraei xxl mono stin periptosi Pou to kelifos tou kranous einai tsigaroxarto. Tis agapis mou to medium tipou jet mpainei sfinota. I sela meta apo 1 ora odigisis einai pio skliri Kai apo tsimento. Alla gia ta lefta tou einai poli kalo mixanima kai to sinisto gia poli. Signomi gia tous latinikous xaraktires

        18