• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Aνετη για δύο η σέλα και χαμηλή, ώστε το Symphony να μπορεί να οδηγείται από όλους.

    Aνεση – Εργονομία – Χώροι: Bολικό και πρακτικό

     

    Κλασσικό scooter σε ό,τι αφορά στα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης το Symphony, προσφέρει μια θέση οδήγησης ικανή να φιλοξενήσει επί μακρόν τον αναβάτη. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, στην άνετη σέλα του θα βολευτούν ακόμα και ψηλοί αναβάτες, αφού ο παρεχόμενος για τα πόδια χώρος μέχρι την ποδιά είναι μεγάλος. 

    Το τιμόνι έρχεται πολύ φυσικά στα χέρια, ενώ οι διάταξη των διακοπτών και των χειριστηρίων δεν κρύβει δυσάρεστες εργονομικές εκπλήξεις. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος (ακόμα και XXL με προτεταμένους αεραγωγούς) ενώ υπάρχει επίσης ευρύχωρο ντουλαπάκι στην ποδιά με δύο ξεχωριστά τμήματα στο ένα εκ των οποίων βρίσκεται και υποδοχή USB για την φόρτιση κινητών. Η σχάρα, το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος στην ποδιά αυξάνουν τις μεταφορικές δυνατότητες του Symphony, στο οποίο θα μπορέσετε να βολέψετε σακίδια, τσάντες και σακούλες super market, διευκολύνοντας την καθημερινότητα σας. 

    Το δεύτερο άτομο είναι φυσικά ευπρόσδεκτο στο Symphony, το οποίο κάνει ότι μπορεί από το χέρι του για να του προσφέρει μια άνετη… διαμονή: Ανετο τμήμα σέλας, φαρδιά μαρσπιέ – πλατφόρμες και χειρολαβές. Η πλήρωση καυσίμου γίνεται με τάπα που βρίσκεται στο πίσω μέρος, κάτω από την σέλα, οπότε αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατέβει κανείς από το scooter στο βενζινάδικο αλλά μικρό το κακό, καθότι με την κατανάλωση που έχει το Symphony… δεν συμβαίνει και πολύ συχνά. Τέλος, κάτω από την σέλα υπάρχει επίσης ένας αντικλεπτικό διακόπτης, που στην θέση «Lock» αποτρέπει την εκκίνηση του κινητήρα σε περίπτωση που παραβιαστεί ο κεντρικός διακόπτης. 

    • Μιχαήλ

      Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι άλλο δηλώνει και άλλο πραγματικά τι είναι!! Το συγκεκριμένο όπως και οι υπόλοιπη γκάμα της το αναφέρει ότι είναι 200 κ.ε και στην πραγματικότητα είναι 165 κ.ε,θα μπορούσε να το πουλάει 150, οπότε λοιπόν γιατί να δώσω επιπλέον χρήματα για ένα σκούτερ που στην πραγματικότητα είναι 165 και όχι 200 όπως το αναφέρει η εταιρεία!

        10
    • Πανος

      Πραγματικα ενα απο τα καλύτερα scooter. Ειμαι κατοχος του εδω και μερικους μηνες και πραγματι το αρθρο ειναι αντιπροσωπεύτικο 100%..Ενα μεγαλο ευχαριστώ στο mototriti που με βοηθησε να το επιλεξω καλυπτοντας τις καθημερινές μου μετακινήσεις με τον καλυτερο τροπο

        4
    • Giannis Lioy

      Full face kranos xoraei xxl mono stin periptosi Pou to kelifos tou kranous einai tsigaroxarto. Tis agapis mou to medium tipou jet mpainei sfinota. I sela meta apo 1 ora odigisis einai pio skliri Kai apo tsimento. Alla gia ta lefta tou einai poli kalo mixanima kai to sinisto gia poli. Signomi gia tous latinikous xaraktires

        16

    SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ