Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες, το κόψιμο του τιμονιού του μεγάλο, η μετάδοση καλά ρυθμισμένη συνεπώς κινείσαι «αρχοντικά» μέσα στη πυκνή κίνηση και μπορείς να «μανουβράρεις» απροβλημάτιστα.
Ωραία όλα αυτά. Στον δρόμο πως είναι; Η θέση οδήγησης είναι άνετη, αν και σε τοποθετεί λίγο πιο χαμηλά από ότι θα θέλαμε και εάν δεν είσαι εξοικειωμένος με scooter θα χρειαστείς λίγο χρόνο για να το συνηθίσεις. Παρόλα αυτά, με το που ανοίξεις το γκάζι και αρχίσεις να κινείσαι καταλαβαίνεις άμεσα την ελαφριά αίσθηση και ευελιξία που προσφέρει που είναι αντιστρόφως ανάλογα του όγκου του. Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες, το κόψιμο του τιμονιού του μεγάλο, η μετάδοση καλά ρυθμισμένη συνεπώς κινείσαι «αρχοντικά» μέσα στη πυκνή κίνηση και μπορείς να «μανουβράρεις» απροβλημάτιστα. Η σέλα του είναι αφράτη, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος ενδέχεται να εναποθέσει τις στιγμές χαλάρωσης του σε αυτήν παρά σε μια πολυθρόνα. Η ρυθμιζόμενη πλάτη του οδηγού αποδεικνύεται σωτήρια τόσο για τη μέση σου, όσο και για να «ακουμπήσεις» το σακίδιο πλάτης σου, αν για κάποιο λόγο επιλέξεις να μην το αφήσεις κάτω από τη σέλα. Στον αυτοκινητόδρομο, θα κινηθεί εξίσου καλά αφού απολαμβάνει υψηλά επίπεδα άνεσης τόσο με τη προστασία που παρέχει ο καθολικός όγκος του, όσο και με την μεγάλων διαστάσεων ζελατίνα η οποία καλύπτει εξαιρετικά από τον αέρα. Μοναδικό της μειονέκτημα είναι πως στην επάνω θέση, το τελείωμα της βρίσκεται ακριβώς στο ύψος των ματιών του αναβάτη, οπότε αν είσαι 1,70-1,75 ύψος θα κόβει το οπτικό σου πεδίο, διότι βλέπεις και κάτω αλλά και πάνω από αυτήν. Κάτι που επίσης μας έκανε εντύπωση είναι η απουσία κραδασμών και η αθόρυβη λειτουργία ακόμη και σε ταχύτητες άνω των 100 χιλιομέτρων / ώρα, με τον κινητήρα να είναι πρόθυμος και να σε διευκολύνει να προσπεράσεις άφοβα. Για τα πρακτικά να αναφέρουμε πως για το 0-50 χιλιόμετρα / ώρα που είναι και η ταχύτητα που θα κινείσαι μέσα στη κίνηση χρειάζεται 4 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-100 13,2 δευτερόλεπτα. Στα φρένα, το πίσω θα το θέλαμε λίγο πιο δυνατό, ενώ το μπροστά δεν αφήνει περιθώριο για παράπονα σε επίπεδο προοδευτικότητας και ισχύος. Το ABS δρα διακριτικά και δεν παρεμβαίνει χωρίς να χρειάζεται. Για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 θέλει 44,2 μέτρα, τιμή που το κατατάσσει στις κορυφαίες της κατηγορίας.
Η σέλα του είναι αφράτη, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος ενδέχεται να εναποθέσει τις στιγμές χαλάρωσης του σε αυτήν παρά σε μια πολυθρόνα.