LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 10.134 αναγνώστες (10/10/2025)
Κάτω από το κουστούμι του Joymax Z3i «χτυπάει» ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας, πλήρως εναρμονισμένος με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+ που αποδίδει 25 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 24 Nm ρ

Κάτω από το κουστούμι του Joymax Z3i «χτυπάει» ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας, πλήρως εναρμονισμένος με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+ που αποδίδει 25 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 24 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.

Κάτω από το κουστούμι του Joymax Z3i «χτυπάει» ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας, πλήρως εναρμονισμένος με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+ που αποδίδει 25 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 24 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Στην πόλη και μέσα στη κίνηση έχει την σπιρτάδα που χρειάζεται ένα scooter της κατηγορίας για να προσπερνάς με άνεση και να μην νιώθεις ότι «κάτι λείπει» χωρίς να χάνει γραμμικότητα και χωρίς να γίνεται αντιληπτός κάποιος κραδασμός. Το συνολικό του βάρος, πλήρες υγρών είναι στα 190 κιλά, νούμερο που έχει σημασία μόνο για τα χαρτιά, διότι όπως προαναφέραμε με το χαμηλό ύψος σέλας και με τη σωστή κατανομή του βάρους τα κιλά αυτά δεν θα τα νιώσεις ποτέ. Όσον αφορά την κατανάλωση, θα δεις 3,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.

Σελίδα 1SYM JOYMAX Z3i - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Φρένα - Αναρτήσεις
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
MOTORRAD
HELLASDIRECT