SYM JOYMAX Z3i - Test

Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες, το κόψιμο του τιμονιού του μεγάλο, η μετάδοση καλά ρυθμισμένη συνεπώς κινείσαι «αρχοντικά» μέσα στη πυκνή κίνηση και μπορείς να «μανουβράρεις» απροβλημάτιστα.

Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες, το κόψιμο του τιμονιού του μεγάλο, η μετάδοση καλά ρυθμισμένη συνεπώς κινείσαι «αρχοντικά» μέσα στη πυκνή κίνηση και μπορείς να «μανουβράρεις» απροβλημάτιστα.

Η σέλα του είναι αφράτη, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος ενδέχεται να εναποθέσει τις στιγμές χαλάρωσης του σε αυτήν παρά σε μια πολυθρόνα.

Η σέλα του είναι αφράτη, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος ενδέχεται να εναποθέσει τις στιγμές χαλάρωσης του σε αυτήν παρά σε μια πολυθρόνα.

Κάτι που επίσης μας έκανε εντύπωση είναι η απουσία κραδασμών και η αθόρυβη λειτουργία ακόμη και σε ταχύτητες άνω των 100 χιλιομέτρων / ώρα, με τον κινητήρα να είναι πρόθυμος και να σε διευκολύνει να π

Κάτι που επίσης μας έκανε εντύπωση είναι η απουσία κραδασμών και η αθόρυβη λειτουργία ακόμη και σε ταχύτητες άνω των 100 χιλιομέτρων / ώρα, με τον κινητήρα να είναι πρόθυμος και να σε διευκολύνει να προσπεράσεις άφοβα.