Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

  • Royal Alloy GP 300S - Test
  • Royal Alloy GP 300S - Test
  • Royal Alloy GP 300S - Test
  • Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP300S - Test: Το απόλυτο sleeper

Ο όρος «sleeper» έρχεται από τον κόσμο των φτιαγμένων οχημάτων και τις κόντρες γενικότερα και αποδίδεται σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα που η εμφάνισή τους δεν προδίδει τη δύναμη και τις επιδόσεις τους, με στόχο να «πιάνουν τους άλλους στον ύπνο». Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το GP300S της Royal Alloy.

Τιμή: 4.899 ευρώ

 

+: Εμφάνιση, κινητήρας, ποιότητα κατασκευής

-: Απουσία αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα


Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Μετά τις εξαιρετικές εντυπώσεις που μας είχαν αφήσει τα GP των 125 και 200 κυβικών, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε και τη ναυαρχίδα της Βρετανικής εταιρείας με τον 300άρη κινητήρα. Ο όρος «sleeper» μας έρχεται από τον κόσμο των φτιαγμένων οχημάτων και τις κόντρες γενικότερα και αποδίδεται σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα που η εμφάνισή τους δεν προδίδει τη δύναμη και τις επιδόσεις τους, με στόχο να «πιάνουν τους άλλους στον ύπνο». Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το Royal Alloy GP300S.

Royal Alloy GP 300S Test - Video


Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test




Royal Alloy GP 300S - Test

Royal Alloy GP 300S - Test

Στο γκάζι, πιάνει τα άλλα οχήματα στον ύπνο!
-Ο 300άρης κινητήρας προσφέρει σπιρτόζες επιδόσεις και καίει μόλις 3,5λτ/100χλμ
-Στυλ και εμφάνιση που θα σε κάνουν το επίκεντρο της προσοχής
-Μοναδική εμπρόσθια ανάρτηση με 2 αμορτισέρ
-Ντουλαπάκι και επίπεδο πάτωμα για τα πράγματα σου
Θα δώσεις τα 4.899 ευρώ για το Royal Alloy; Τα αξίζει πιστεύεις;


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »