LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  698
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 64,5
    Συμπίεση (:1) 11,6
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  73,5/8000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  6,8/6000
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  15
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5,5
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 40χιλ
    Διαδρομή (χλστ.)  115
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  43
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-17
    Ελαστικό Π 180/55-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2070
    Πλάτος (χλστ.) 840
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1410
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 800
    Βάρος (κιλά)  196
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ο
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο/Ν

    Σελίδα 1QJMOTOR SRK 700 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά