LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Το SRK εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα χωρητικότητας 698 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000 σαλ. και  6,8 kg-m μέγιστης ροπής στις 6.000 σαλ. αντίστοιχα. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός είναι δια χειρός Bosch, ενώ η μετάδοση  γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με μονόδρομο συμπλέκτη, ο οποίος μειώνει τις αναπηδήσεις και τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα. Ο κινητήρας του SRK δεν διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα -βλέπε traction control- ούτε ξεχωριστές χαρτογραφήσεις, αλλά ποντάρει στις επιδόσεις κρατώντας παράλληλα το κόστος χαμηλά. Το μοτέρ του SRK συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα της τάξης των 5,5λ. / 100χλμ., που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15 λίτρα, μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνά τα 240 χιλιόμετρα.



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,9
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,5
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 5
100 - 0 (μέτρα) 44,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5

Σελίδα 1QJMOTOR SRK 700 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά