Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η οδηγική συμπεριφορά του SRK. Όπως υποδηλώνει και το χαμηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης, οι μηχανικοί της QJMotor έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία στη σωστή κατανομή βάρους και τη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά, ώστε να δημιουργήσουν ένα ευέλικτο και συνάμα σταθερό σύνολο που ανταποκρίνεται με προθυμία σε κάθε εντολή του οδηγού. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ και δημιουργεί τον ιδανικό εργονομικό μοχλό, παρότι το κόψιμο του δεν ευνοεί στο μποτιλιάρισμα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αυτό δε σημαίνει ότι το SRK θα δυσκολευτεί σε αυτές τι συνθήκες, καθώς οι μαζεμένες διαστάσεις του και η ευκολία που αλλάζει κατευθύνσεις και εκτελεί ελιγμούς, του επιτρέπουν να φέρνει εύκολα εις πέρας ακόμα και βαρετά δρομολόγια στο πυκνό αστικό ιστό, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




    Ο κινητήρας κερδίζει τις εντυπώσεις με τη γραμμική λειτουργία του. Με εξαίρεση την κάπως απότομη απόκριση στα χαμηλά, είναι ελαστικότατος και τραβάει αβίαστα ακόμα και με «κουμπωμένη» μία σχέση πάνω. Μετά τις 4.000 αλλάζει συμπεριφορά και χαρίζει απολαυστικές επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο  και στις ρεπρίζ, συνοδευόμενες από τον χαρακτηριστικό αγριεμένο ήχο ρουφήγματος που παράγει το φιλτροκούτι. Χαρακτηριστικά το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4,5 και το 60-120 σε 5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Με μακριά διαδρομή στο λεβιέ, αλλά σχετικά κοντό σε γρανάζωμα κιβώτιο, το SRK στέλνει αβίαστα κάθε σχέση στον κόφτη πετυχαίνοντας τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Βέβαια σε αυτές τις ταχύτητες η αντίσταση του αέρα γίνεται ενοχλητική, εξαιτίας της γυμνής καταγωγής του. Παραμένοντας στο φάσμα των 120-140χλμ./ώρα μπορείς να ταξιδέψεις χωρίς προβλήματα, ενώ στην ουσία το παιχνίδι ξεκινάει σε επαρχιακό δρόμο όταν πυκνώσουν οι στροφές.



    Εκεί, το SRK ξεδιπλώνει τον streetfighter χαρακτήρα του. Σταθερό και προβλέψιμο, θα διατηρήσει τη γραμμή του ακόμα και υπό πίεση, γεγονός που εξηγεί εν μέρει  και την απουσία ηλεκτρονικών. Δε διστάζει να πάρει μεγάλες κλίσεις, αφού το σφιχτό πιρούνι κρατάει βιδωμένο το εμπρός μέρος στην άσφαλτο, ενώ το σωστό ζύγισμα σου επιτρέπει να αλλάξεις τροχιά ακόμα και εντός της στροφής. Με τέρμα γκάζι στις εξόδους, το SRK ξεπετάγεται άμεσα από στροφή σε στροφή, ενώ όταν οι καταστάσεις το απαιτήσουν τα φρένα έχουν αρκετή δύναμη για να επιβραδύνουν, με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 44,5 μέτρα. Αν και τα ελαστικά της Maxxis ικανοποιούν με την απόδοση τους, ένα aftermarket σετ ελαστικών θα βελτιώσει αρκετά τη συμπεριφορά του SRK.

    Σελίδα 1QJMOTOR SRK 700 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά