Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται αρμονικά με το τύπου μπανάνα ψαλίδι, προσφέροντας υψηλά επίπεδα ακαμψίας σε όλες τις συνθήκες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 115 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με διαδρομή και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ το μεταξόνιο διαμορφώνεται στα 1.410 χιλιοστά.


    Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου. Τις διαδικασίες επιβράδυνσης επιβλέπει το δικάναλο ABS 9.1 της Bosch. Οι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών εφοδιάζονται με ελαστικά Maxxis σε διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1QJMOTOR SRK 700 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    QJMOTOR: SVT 650X Μοναδικός V2 κινητήρας

    QJMOTOR: Υπεροχή παντού