Τα πλεονεκτήματα του Medley είναι ήδη γνωστά από την προηγούμενη γενιά με την ευελιξία να χτυπάει κόκκινο και τις αποθηκευτικές του δυνατότητες να το κατατάσσουν στα πιο ευρύχωρα scooter ανεξαρτήτως κυβικών.
Τα πλεονεκτήματα του Medley είναι ήδη γνωστά από την προηγούμενη γενιά με την ευελιξία να χτυπάει κόκκινο και τις αποθηκευτικές του δυνατότητες να το κατατάσσουν στα πιο ευρύχωρα scooter ανεξαρτήτως κυβικών. Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο κέντρο του πατώματος δεν έχει μόνο χωροταξικό όφελος, καθώς εκτός από τον εύκολο ανεφοδιασμό βελτιώνει και την κατανομή βάρους και κατά συνέπεια την συνολική συμπεριφορά του Ιταλικού scooter στο δρόμο. ¶ριστη συμπεριφορά που αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας μέτρα συμβίωσης μαζί του με τους μεγάλους τροχούς να «λειαίνουν» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οι αναρτήσεις στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και σε συνδυασμό με το ζεύγος ελαστικών της Michelin παρέχουν την απαιτούμενη πληροφόρηση και πρόσφυση είτε οδηγείς «βιαστικά» είτε κινείσαι σε περιοχές με έντονες κακοτεχνίες. Η θέση οδήγησης είναι άκρως φιλική με τη σέλα να βρίσκεται χαμηλά στα 800χιλιοστά και το σώμα να τοποθετείται πάνω από το scooter σε εποπτικό ρόλο. Ο χώρος είναι αρκετός για τα γόνατα και στο επίπεδο πάτωμα θα βολευτούν απροβλημάτιστα μέχρι και 45 νούμερο πέλματα. Εκτός από το ηλεκτρικό άνοιγμα της σέλας, όλα εκτελούνται χειροκίνητα ακόμα και το άνοιγμα της τάπας ρεζερβουάρ, ενώ η αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα δεν προμηνύει τις αυξημένες δυνατότητες του. Η εξτρά ώθηση από το 200αρι είναι ευεργετική και δένει ακόμα περισσότερο το γλυκό του commuting. Δεν είναι τόσο η διαφορά στον πινάκα τεχνικών -1,5 ίπποι και 0,2kg-m επιπλέον- όσο η αίσθηση που αποκομίζεις στην πράξη. Σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού απολαμβάνεις πιο γεμάτη απόδοση με καλύτερη απόκριση, αυξημένη ευρωστία στις χαμηλομεσαίες και μεγαλύτερη ευκολία σε δικάβαλα και ανηφορικούς δρόμους. Οι 18 ίπποι είναι υπεραρκετοί και μετατρέπουν το Medley σε ένα σπιρτόζικο scooter που θα προβληματίσει αρκετά 300-350αρια στις εκκινήσεις από το φανάρι. Χρειάζεται μόλις 3,9δ για τα πρώτα 50χλμ./ώρα, ενώ είναι το γρηγορότερο scooter έως 200 κυβικά που έχουμε μετρήσει και το μοναδικό που σπάζει το φράγμα των 10 δευτερολέπτων στο 0-80χλμ./ώρα με 9,5δ. Και επειδή η Piaggio συμμερίζεται την άποψη πως ότι πάει πρέπει και να είναι ασφαλές, το Medley 200 διαπρέπει και στο φρενάρισμα ανάμεσα σε όλα τα scooter μέχρι 200 κυβικά με 80-0 σε μόλις 27 μέτρα. Εκτός από τις επιδόσεις, δεν μπορείς να μην εκθειάσεις την ευελιξία που χαρακτηρίζει το Medley με τον μικρό κύκλο στροφής να επιτρέπει ελιγμούς μέσα από τη μύτη της βελόνας και αναστροφές ακόμα και σε τηλεφωνικό θάλαμο.