Κινητήρας

Το νέο Medley 200άρισε, αντικαθιστώντας την έκδοση των 150 κυβικών με έναν ισχυρότερο και καθαρότερο i-Get κινητήρα. Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υδρόψυκτος με πραγματική χωρητικότητα 174κ.εκ. και εν

Το νέο Medley 200άρισε, αντικαθιστώντας την έκδοση των 150 κυβικών με έναν ισχυρότερο και καθαρότερο i-Get κινητήρα. Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υδρόψυκτος με πραγματική χωρητικότητα 174κ.εκ. και εναρμονισμένος με τις πιο πρόσφατες Euro5+ προδιαγραφές, αποδίδει 17,7 ίππους στις 8.650σαλ.

Το νέο Medley 200άρισε, αντικαθιστώντας την έκδοση των 150 κυβικών με έναν ισχυρότερο και καθαρότερο i-Get κινητήρα. Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υδρόψυκτος με πραγματική χωρητικότητα 174κ.εκ. και εναρμονισμένος με τις πιο πρόσφατες Euro5+ προδιαγραφές, αποδίδει 17,7 ίππους στις 8.650σαλ. με μέγιστη ροπή 1,7kg-m στις 7.000σαλ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT), ενώ χάρη στον σύγχρονο ψεκασμό καυσίμου και το οικολογικό σύστημα Start-Stop που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, η κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 3,1 λ./100χλμ.

Σελίδα 1Piaggio Medley 200 S - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
KTM
PAPALEXANDRAKIS