Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο είναι μονής ραχοκοκαλιάς κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και έχει δεχτεί ενισχύσεις από φύλλα ατσαλιού, συμβάλλοντας στη συνολική στιβαρότητά του.
2 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο είναι μονής ραχοκοκαλιάς κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και έχει δεχτεί ενισχύσεις από φύλλα ατσαλιού, συμβάλλοντας στη συνολική στιβαρότητά του.

Οι μεγάλοι τροχοί αλουμινίου 16 και 14 ιντσών, σήμα κατατεθέν του Medley, παραμένουν ως έχουν, ντυμένοι με ελαστικά Michelin City Grip σε διαστάσεις 100/80-16 μπροστά και 120/70-14 πίσω και προσφέροντας σταθερότητα στην οδήγηση. Το πλαίσιο είναι μονής ραχοκοκαλιάς κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και έχει δεχτεί ενισχύσεις από φύλλα ατσαλιού, συμβάλλοντας στη συνολική στιβαρότητά του. Συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με την προφόρτιση των ελατηρίων τους να ρυθμίζεται σε 5 θέσεις. Οι δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα στην έκδοση S, διαμέτρου 260 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω, ενώ μια δικάναλη μονάδα ABS ελέγχει όλη τη διαδικασία φρεναρίσματος.


Συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με την προφόρτιση των ελατηρίων τους να ρυθμίζεται σε 5 θέσεις. Οι δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα στην έκδοση S, διαμέτρου 260 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω, ενώ μια δικάναλη μονάδα ABS ελέγχει όλη τη διαδικασία φρεναρίσματος.

Συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με την προφόρτιση των ελατηρίων τους να ρυθμίζεται σε 5 θέσεις. Οι δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα στην έκδοση S, διαμέτρου 260 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω, ενώ μια δικάναλη μονάδα ABS ελέγχει όλη τη διαδικασία φρεναρίσματος.

 

Σελίδα 1Piaggio Medley 200 S - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
ESF
PAPALEXANDRAKIS