Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Μπορεί οι δυο κατασκευαστές να έχουν επιλέξει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο για τα μοντέλα τους, αλλά σε επίπεδο περιφερειακών έχουν τραβήξει διαφορετικούς δρόμους και αυτά είναι τα σημαντικότερα ίσως σημεία που διαφοροποιούν τα δυο scooter δίνοντάς τους ανάλογο χαρακτήρα. Στον τομέα των αναρτήσεων, το XP400 εντυπωσιάζει χάρη στο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο, μια λύση που συναντάμε σπάνια σε scooter. Τo ADV 350 από την άλλη, υιοθετεί λύσεις που ποιοτικά βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών της Showa και διπλά αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ξεχωριστό δοχείο αερίου, αλλά δείχνουν “συμβατικές” μπροστά στο Peugeot.

Το XP400 συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στον τομέα των φρένων καθώς διαθέτει 2 δίσκους 295 χιλιοστών εμπρός με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 240 χιλ. πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το Honda εφοδιάζεται με δίσκο 256 χιλιοστών με 2πίστονη δαγκάνα μπροστά και δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS είναι φυσικά δικάναλο και στα δυο μοντέλα και στο ADV 350 συνεργάζεται με το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) που ενεργοποιεί τα πίσω φλας σε απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν. Πρόκειται για μια καινοτομία που βλέπουμε μόνο σε ορισμένα μοντέλα της Honda.

Το Peugeot είναι το πρώτο scooter αυτού του κυβισμού με εμπρός τροχό 17 ιντσών, στοιχείο που το φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες, ενώ πίσω συναντάμε τροχό 15άρη με τα ελαστικά να είναι τα «τακουνάτα» Pirelli Scorpion Rally STR σε διαστάσεις 110/70-17 και 160/60-15. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ αλουμινένιων τροχών (έκδοση Allure) ή ακτινωτών (έκδοση GT). Στη περίπτωση του Honda, oι αλουμινένιοι τροχοί των 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω τυλίγονται από ελαστικά Metzeler Karoo Street σε διαστάσεις 120/70 και 140/70 αντίστοιχα. Ένας σημαντικός τομέας που επιδέχεται βελτίωση το XP400 είναι αυτός του βάρους καθώς με 231 κιλά είναι 45 κιλά βαρύτερο από το ADV 350 και αυτό όπως θα δούμε πιο κάτω έχει επίπτωση στις επιδόσεις και την αίσθηση κατά την οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Peugeot XP400 vs Honda ADV 350
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot XP400
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda ADV 350

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!