Αυτή είναι η φορητή, εναλλάξιμη δεξαμενή υδρογόνου της Toyota.

Αυτή είναι η φορητή, εναλλάξιμη δεξαμενή υδρογόνου της Toyota.

Έχει ύψος 40 εκατοστά και διάμετρο 18.

Έχει ύψος 40 εκατοστά και διάμετρο 18.

Η Toyota βλέπει τις νέες της μπουκάλες υδρογόνου να χρησιμοποιούνται σε πολλαπλές εφαρμογές.

Η Toyota βλέπει τις νέες της μπουκάλες υδρογόνου να χρησιμοποιούνται σε πολλαπλές εφαρμογές.

  • Αυτή είναι η φορητή, εναλλάξιμη δεξαμενή υδρογόνου της Toyota.
  • Έχει ύψος 40 εκατοστά και διάμετρο 18.
  • Η Toyota βλέπει τις νέες της μπουκάλες υδρογόνου να χρησιμοποιούνται σε πολλαπλές εφαρμογές.

Οι «αντι-μπαταρίες» υδρογόνου της Toyota: Εναλλακτική στην ηλεκτροκίνηση;

Η Toyota συνεχίζει την εργασία της πάνω σε λύσεις υδρογόνου για τα οχήματα του μέλλοντος, παρουσιάζοντας μια λύση που συνδυάζει το αέριο καύσιμο με λύσεις που θυμίζουν ηλεκτροκίνηση.

Σαν να έχεις αφαιρούμενη μπαταρία, αλλά δεν θα έχεις

Η Toyota μπορεί να πρωτοστατεί διαχρονικά στην υβριδική τεχνολογία, αλλά έχει εκφράσει ουκ ολίγες φορές, την δυσπιστία της απέναντι στην ηλεκτροκίνηση, για την ώρα. Ο Ιαπωνικός κολοσσός παρουσίασε μια νέα εφαρμογή αποθήκευσης και χρήσης υδρογόνου: Ένα πολυσυζητημένο, ποθητό αλλά και εξαιρετικά δύσκολο στην διαχείριση του καύσιμο, το οποίο όμως συνδέεται με πρακτικά μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Toyota εμφάνισε ένα σύστημα που χρησιμοποιεί εναλλάξιμες δεξαμενές υδρογόνου, θυμίζοντας αντίστοιχες εφαρμογές με μπαταρίες που ήδη βλέπουμε στα ηλεκτρικά scooter.
 


Έχει ύψος 40 εκατοστά και διάμετρο 18.

Έχει ύψος 40 εκατοστά και διάμετρο 18.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εναλλάξιμες «μπουκάλες» που θα εκτοξεύσουν την πολυχρηστικότητα

Οι αφαιρούμενες δεξαμενές καυσίμου, που προτείνει το σύστημα της Toyota, έχουν διαστάσεις 40 εκ. μήκους και 18 εκ. διαμέτρου, ενώ θα ζυγίζουν μόλις 5 κιλά, πλήρως γεμισμένες με υδρογόνο. Η ενεργειακή χωρητικότητα που ανακοινώνεται ανά «μπουκάλα», θα είναι 3,3 kWh, με το ανάλογο ρεπορτάζ να λέει ότι μια μπαταρία ίδιας ενεργειακής χωρητικότητας, ζυγίζει 30 κιλά. Μόλις η μπουκάλα θα αδειάζει, θα μεταφέρεται σε σταθμό πλήρωσης και εναλλαγής και ο χρήστης, θα αφήνει την άδεια μπουκάλα και θα παίρνει μια γεμάτη. Όπως γίνεται δηλαδή, με τα συστήματα διαμοιρασμού μπαταριών, τύπου Gogoro και Ionex!

Τα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου συστήματος, όμως, δεν σταματούν εδώ. Με την «μπουκάλα» να αποτελεί κάτι σαν μπαταρία, τότε τα ίδια δοχεία υδρογόνου θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές εφαρμογές, όπως δίκυκλα, αυτοκίνητα, ηλεκτροδότηση, θέρμανση κ.ά., ξεκλειδώνοντας τεράστιες δυνατότητες διαμοιρασμού ενέργειας. Επιπλέον, το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε κυψέλες καυσίμου (για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας), είτε σε κινητήρες καύσης. Μάλιστα, η Toyota θέλει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της στην πόλη Woven Coty, που κατασκευάζεται κάτω από το βουνό Fuji της Ιαπωνίας και θα έχει το υδρογόνο, ως κύρια πηγή ενέργειας της.

Οι προκλήσεις της αποθήκευσης του υδρογόνου

Φυσικά, κανείς δεν είναι τέλειος, ούτε και το υδρογόνο ως καύσιμο: Η ίδια του η φύση, απαιτεί τεράστιες πιέσεις αποθήκευσης του (της τάξης των χιλιάδων ή και δεκάδων χιλιάδων PSI), ενώ η ιδιότητα του να διαρρέει πανεύκολα από την μικρότερη πιθανή ατέλεια μιας δεξαμενής του, απαιτεί απλά «το τέλειο» στην κατασκευή τους. Μένει μόνο να δούμε, αν η Toyota καταφέρει να χρησιμοποιήσει το σύστημα, τι συμπεράσματα θα βγάλει και πως θα χρησιμοποιηθεί αυτό στις μοτοσυκλέτες…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »