Η σούπερ οικονομική, στη χρήση, μοτοσυκλέτα της Honda βελτιώθηκε στα σημεία, ωρίμασε ακόμα περισσότερο και ήρθε ακόμη πιο κοντά στις προτιμήσεις των αναβατών, αφού όλες οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν έγιναν κατόπιν απαίτησης των τελευταίων. Τα ίδια ισχύουν φυσικά και για το Integra. Νέο, πιο δυναμικό look, βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, πιο ευχάριστη συμπεριφορά και ένα ακόμη καλύτερο DCT συνθέτουν την εικόνα των δύο Ιαπωνικών μοντέλων, η οποία συμπληρώνεται από την υψηλότατη ποιότητα κατασκευής και την λογική τιμή απόκτησης. NC750X και Integra παρουσιάζονται ακόμη πιο έτοιμα στο να σας προσφέρουν οικονομία, άνεση και χρηστικότητα στην καθημερινότητά σας. Είστε έτοιμοι να δεχτείτε αυτή την προσφορά;
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
77x80 |
Συμπίεση
(:1) |
10,7 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
54/6.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14,1 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου
διαμάντι |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
153,5 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.230 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.535 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
830 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y /Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
-/Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
N |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/N |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Honda GLX: Το παπί που μεγάλωσε την Ελλάδα
Kawasaki Z1100: Προετοιμάζεται το νέο supernaked με 1100 κυβικά και φήμες για RS έκδοση
Benelli TreK: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Adventure με τρικύλινδρο 125 ίππων
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
BMW Vision CE: Νέο Ηλεκτρικό scooter που στέκεται όρθιο μόνο του(ΒΙΝΤΕΟ)
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Daytona VIRTUS 300: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ ,ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάμερα καταγραφής
Διπλή νίκη για τον Αντώνη Βεντούρα στο BMU Βαλκανικό Πρωτάθλημα στο Pleven
KTM RC 490: «Πιάστηκε» σε δοκιμές το νέο δικύλινδρο sportbike μεσαίου κυβισμού
Αύγουστος 2025: 21.346 παραβάσεις στην Αττική και 664.000 ευρώ πρόστιμα μόνο για κράνος
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.