net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ρυθμιζόμενες αμφότερες οι μανέτες, εύκολα σε 4 θέσεις.

Ξεχωριστές λειτουργίες στα καλάμια του νέου ανάποδου πιρουνιού της Showa. Από το ένα καλάμι ρυθμίζεις προφόρτιση, από το άλλο απόσβεση επαναφοράς.

Πανεύκολη η ρύθμιση της προφόρτισης πίσω, δίχως εργαλεία, με το ξεχωριστό ρεζερβουάρ.

Η ρύθμιση καθ' ύψος της ζελατίνας γίνεται με το χέρι, δίχως εργαλεία. Απλώς πρέπει να κατεβείς από τη μοτοσικλέτα.

Ιδού η ζελατίνα στη χαμηλότερη και στην ψηλότερη θέση της.

'Ανεση / εργονομία: Προσοχή στη λεπτομέρεια

Διαφορετική, και ψηλότερη είναι η ρυθμιζόμενη (χωρίς εργαλεία) ζελατίνα στο νέο μοντέλο, για πιο ουσιαστική προστασία του αναβάτη. Η σέλα παραμένει ελαφρώς ψηλή για τα χαμηλά αναστήματα, κι εγώ, με ύψος στο 1.70 έπρεπε να βγαίνω ελαφρώς από τη σέλα, ώστε να μπορώ να πατάω όλο το πέλμα στο έδαφος. Το ύψος της σέλας δεν είναι και τόσο δραματικό, όμως μην ξεχνάτε πως η Kawasaki διαθέτει και χαμηλότερη στα επίσημα αξεσουάρ της. Νέα είναι η θέση των μαρσπιέ του αναβάτη (15 χιλιοστά χαμηλότερα και 20 χιλιοστά πιο μπροστά) για μια πιο όρθια, πιο χαλαρή στάση οδήγησης. Χαρούμενος θα πρέπει να είναι και ο συνεπιβάτης, αφού απέκτησε τόσο προστατευτικά για τους αστραγάλους στα μαρσπιέ, αλλά και μεγαλύτερες και πιο εργονομικές χειρολαβές. Εργονομική πινελιά η εύκολη πλέον ρύθμιση της προφόρτισης του αμορτισέρ δίχως εργαλεία, από ξεχωριστό ρεζερβουάρ. Περνώντας στα όργανα, βλέπουμε πως διατηρήθηκε το στιλ του παλιού μοντέλου -λευκό στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων και ψηφιακή οθόνη με κοντέρ, και άλλες ενδείξεις-, σε νέα διάταξη. Συγκεκριμένα, ενώ στο παλιό μοντέλο το στροφόμετρο και η ψηφιακή οθόνη βρισκόταν δίπλα-δίπλα, στο νέο Versys το στροφόμετρο έχει το κόκκινο πεντακόσιες στροφές πιο χαμηλά (στις 10 αντί στις 10.500 του προηγούμενου), ενώ βρίσκεται πάνω από την ψηφιακή οθόνη που μεγάλωσε σε μέγεθος. Αυτή διαθέτει αρκετές ενδείξεις, όπως κοντέρ, δείκτη καυσίμου, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ρολόι, μέση και στιγμιαία κατανάλωση βενζίνης, υπολειπόμενη αυτονομία καυσίμου, και ένδειξη “Eco” που ανάβει όταν οδηγείτε οικονομικά. Τα όργανα έχουν 3 ελλείψεις -σύμφωνα με τα πρότυπα τόσο της κατηγορίας, και όχι μόνο-, καθώς δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας κινητήρα (μόνο ένδειξη), ούτε δείκτης θερμοκρασίας περιβάλλοντος, αλλά και ούτε δείκτης ταχύτητας κιβωτίου. Σημειώστε πως δείκτη ταχύτητας κιβωτίου μπορείτε να αποκτήσετε αγοράζοντας το επίσημο αξεσουάρ. Επίσης, θα θέλαμε να μπορεί κανείς να αλλάζει ενδείξεις στα όργανα από το τιμόνι και όχι από τα κλασικά 2 κουμπιά στον πίνακα οργάνων. 'Αλλωστε μιλάμε για μοτοσικλέτα που έχει και τουριστικές βλέψεις.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ