• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Τα νέα Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

Νέο Yamaha Tracer 9 2021

 

Αποκαλύφθηκε η νέα βερσιόν της πιο επιτυχημένης μοτοσυκλέτας της Yamaha στην Ελλάδα - Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

YAMAHA: CryptonS κορυφαίες επιδόσεις με 2.370!

Είναι γεγονός: Το Yamaha Tracer 900 αλλάζε εντελώς σε όλα τα επίπεδα, αρχής γενομένης από το… όνομα του: Πλέον, θα λέγεται Yamaha Tracer 9, όπως χαρακτηριστικά το καλέι η εταιρεία. Μιλάμε για νέο κινητήρα, περισσότερη ισχύ και ριζικά αλλαγμένη εμφάνιση: Ας δούμε αναλυτικά.
 
Το Tracer 9 έχει αλλάξει ριζικά στην εμφάνιση, με νέες «απέρριτες, ευέλικτες και μικρού μεγέθους» γραμμές, σύμφωνα με την Yamaha. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED, με διπλά φώτα ημέρας και ολοκαίνουργιο πίσω φανάρι.
 
Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος, όπως και στην περίπτωση του MT-09: Έχει πλέον κυβισμό 890 κυβικών εκατοστών, με την ισχύ του να ανεβαίνει στους 119 ίππους στις 10.000 στροφές και την μέγιστη ροπή να φτάνει τα 9,5 kgm στις 7.000 στροφές. Η κορύφωση της ροπής γίνεται πλέον 1.500 στροφές νωρίτερα, με προφανή οφέλη στην ελαστικότητα του κινητήρα. Το τρικύλινδρο μοτέρ επωφελείται από νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με νέα θέση των μπεκ (για λιγότερη κατανάλωση κατά 9% σύμφωνα με την Yamaha), νέο αισθητήρα γκαζιού στο γκριπ (APSG) και νέο σύστημα εξαγωγής ελαφρύτερο κατά 1.400 γραμμάρια. Και όλα αυτά, με παράλληλη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5.


 
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη είναι εκτενή: Μιλάμε για Traction Control σε 3 επίπεδα, Slide Control (έλεγχο ολίσθησης πίσω τροχού) σε 3 επίπεδα, σύστημα LIF (περιορισμού σούζας) επίσης σε 3 επίπεδα, όλα συνεργαζόμενα με μονάδα αδρανειακής μέτρησης IMU 6 αξόνων. Παράλληλα, υπάρχει σύστημα BC – Ελέγχου πέδησης, που συνεργάζεται με το ABS και εξισορροπεί την ισχύ των φρένων ανάμεσα στο εμπρός και το πίσω, κατά την πέδηση εκτάκτου ανάγκης.  Οι χαρτογραφήσεις κινητήρα είναι πλέον 4 αντί για 3, αντικαθιστώντας τον προγραμματισμό A-Standard-B της Tracer 900. Ολοκαίνουργια είναι επίσης η οθόνη TFT του Tracer 9, με διπλή σχεδίαση και μέγεθος 3,5 ιντσών, ενώ πλέον το βασικό μοντέλο αποκτά σύστημα Cruise Control. 


  
To κιβώτιο ταχυτήτων είναι βελτιωμένο, με ελαφρώς μακρύτερες την 1η και την 2η σχέση και νέα φουρκέτα αλλαγής ταχυτήτων, ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης φέρει νέα υλικά τριβής και νέο σχεδιασμό για ελαφρύτερη αίσθηση στην μανέτα. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, τύπου Deltabox από αλουμίνιο, με τον κινητήρα να τοποθετείται σε ελαφρώς πιο όρθια θέση. Νέο και μακρύτερο είναι επίσης το ψαλίδι, ωστόσο το μεταξόνιο παραμένει στα 1.500 χιλιοστά, όπως με το προηγούμενο μοντέλο. Οι βάσεις κινητήρα είναι ειδικά ανασχεδιασμένες, για μεγαλύτερη ακαμψία και βέλτιστη οδηγική συμπεριφορά. Οι τροχοί και οι άξονες τους είναι νέοι και ελαφρύτεροι κατά 700 γραμμάρια από τα εξαρτήματα που αντικαθιστούν, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση: Το πιρούνι των 41 χιλιοστών είναι κοντύτερο κατά 30 χιλιοστά, ενώ το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω εδράζεται σε νέο μοχλικό. Η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι πλέον ακτινική, μια λύση εμπνευσμένη από την R1.
 
Η σέλα αναβάτη του Tracer 9 είναι χαμηλότερα τοποθετημένη κατά 15 χιλιοστά και μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις, ενώ τόσο τα μαρσπιέ όσο και το τιμόνι ρυθμίζονται: Το τελευταίο, σε 8 διαφορετικές θέσεις. Η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 50 χιλιοστών. 

Tracer 9 GT 2021



Μαζί με όλες τις παραπάνω αλλαγές, το Tracer 9 GT για το 2021 έρχεται ως εξής: Οι σκληρές πλαϊνές βαλίτσες είναι ολοκαίνουργιες, με την καθεμία να μπορεί να φιλοξενήσει κράνος Full-Face, ενώ τα καπάκια τους είναι βαμμένα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας.
 
Η Traver 9 GT εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις από την Kayaba (ΚΥΒ), το σύστημα KADS (KYB Actimatic Damper System), που συνεργάζεται με την IMU μονάδα της μοτοσυκλέτας, την ECU και δύο μονάδες ελέγχου των υδραυλικών και της ανάρτησης, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις απόσβεσης σε πραγματικό χρόνο. Οι βαλβίδες του συστήματος είναι ηλεκτρομαγνητικού τύπου, για πολύ γρήγορες μεταβολές στις ρυθμίσεις ακόμα και μέσα από ένα μεγάλο εύρος, όταν αυτό είναι απαραίτητο. Η ηλεκτρονική ανάρτηση KADS ρυθμίζεται σε 2 χάρτες λειτουργίας: A-1 για πιο σπορ συμπεριφορά και A-2 για μεγαλύτερη άνεση.
 
Παράλληλα, η Tracer 9 GT εξοπλίζεται με Quickshifter 2 κατευθύνσεων, φώτα στροφής LED με μεταβαλλόμενη φωτεινότητα ανάλογα με την γωνία κλίσης, θερμαινόμενα γκριπ και φυσικά, αποκλειστικά χρώματα και γραφικά για την περίσταση.

 
Οι δύο μοτοσυκλέτες θα γίνουν διαθέσιμες από τον Μάρτιο του 2021.