Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Honda CMX 1100 Rebel 2021

Νέο Honda CMX 1100 Rebel 2021

O μεγάλος «επαναστάτης» της Honda είναι εδώ: Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Honda Rebel 1100, που είχαμε δει τόσες και τόσες φορές στην ειδησεογραφία τον προηγούμενο καιρό. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η Honda επιβεβαίωσε πολλούς κύκλους φημών και σκόρπιων πληροφοριών που κυκλοφορούσαν τον τελευταίο καιρό, παρουσιάζοντας μια ακόμα μοτοσυκλέτα: Αυτό είναι το νέο CMX 1100 Rebel, τον μεγαλύτερο «επαναστάτη». Ας δούμε αναλυτικά.
 
Πρόκειται για την νέα ενσάρκωση της Rebel φιλοσοφίας της Honda, θέλοντας να είναι μια μοτοσυκλέτα με cruiser χαρακτήρα, χωρίς όμως να θυσιάζει την οδηγική ευχαρίστηση. Στην εμφάνιση, η Honda ακολουθεί μια απλή και δυναμική γραμμή, με το μαύρο χρώμα να κυριαρχεί στο μοντέλο. Η σέλα είναι τοποθετημένη χαμηλά (μόλις στα 700 χιλιοστά από το έδαφος), συμβάλλοντας στο look. Ο φωτισμός της μοτοσυκλέτας είναι εξολοκλήρου LED με το εμπρός φωτιστικό να είναι τύπου 4 στοιχείων.
 
Ο κινητήρας βασίζεται στην γνώριμη μονάδα του Africa Twin 1100, με στοχευμένες αλλαγές ώστε να υπηρετήσει καλύτερα τον νέο του ρόλο. Η ισχύς και η ροπή του ανέρχονται στους 87 ίππους και τα 10 kgm ροπής, στις 7.000 και 4.750 αντίστοιχα κάνοντας σαφή τον «ροπάτο» χαρακτήρα του κινητήρα. Το βολάν έχει αυξημένη μάζα κατά 32% για ισχυρότερη απόκριση και χαρακτήρα στις χαμηλές στροφές. Ο στροφαλοφόρος εμπεριεχόμενης γωνίας 270 μοιρών παραμένει, με αλλαγές στον χρονισμό και το βύθισμα των βαλβίδων αλλά και το σύστημα της εξάτμισης για την ενίσχυση της αίσθησης «παλμών ισχύος» από τον κινητήρα. Το γκάζι είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.

 

Στα συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται 4 χαρτογραφήσεις ισχύος του κινητήρα (Rain-Standard-Sport και User), Traction Control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα και wheelie control. Παράλληλα, το μοντέλο θα εξοπλίζεται προαιρετικά και με κιβώτιο ταχυτήτων DCT, που θα συνεργάζεται με την επιλεγμένη χαρτογράφηση ισχύος μεταβάλλοντας ανάλογα τον τρόπο αλλαγής της σχέσης.
 
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι κατασκευασμένο από σωλήνες ατσαλιού με ειδικά προσαρμοσμένη γεωμετρία, για την απαιτούμενη σταθερότητα και την εύκολη οδήγηση. Στην ανάρτηση, το πιρούνι εμπρός είναι συμβατικής σχεδίασης, διαμέτρου 43 χιλιοστών ενώ πίσω χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ τύπου Piggyback. Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει την προφόρτιση, εμπρός και πίσω. Στα φρένα, χρησιμποιούνται δύο δίσκοι (330 χιλιοστών εμπρός και 256 χιλιοστών πίσω), με monobloc δαγκάνα 4 εμβόλων και μονού εμβόλου αντίστοιχα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δηλώνεται στα 223 κιλά γεμάτη (233 για την έκδοση DCT) ενώ η Honda δηλώνει ότι το Rebel 1100 μπορεί να φτάσει έως και τις 35 μοίρες κλίσης σε δρόμο με στροφές, δίνοντας δυνατότητα για δυναμική οδήγηση.
 
Κάτω από την σέλα, ο αναβάτης μπορεί να βρει έναν αποθηκευτικό χώρο 3 λίτρων, που φέρει και θύρα παροχής ρεύματος USB-C. Η σέλα μπορεί να ανοίξει, από τον διακόπτη της ανάφλεξης, ο οποίος βρίσκεται στην αριστερή μεριά της μοτοσυκλέτας  -μια χαρακτηριστικά cruiser λεπτομέρεια. Παράλληλα, το μοντέλο εξοπλίζεται και με cruise control.
 
To μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 2 διαφορετικούς χρωματισμούς: Bordeaux Red Metallic και Gunmetal Black Metallic.

 

  • silot

    Μία από τα ίδια με την 500? Δεν νομίζω, 1100 κυβικά με DCT 6 χιλιάρικα φθηνότερη από την africa 1100 dct και προφανώς στοχεύει την Iron 883 που ούτε αυτή έχει χώρο για συνεπιβάτη και πλέον δεν θα πουλιέται στην Ευρώπη λόγο euro 5 , αν θες μεγάλους χώρους κοιτάς αλλού όχι σε τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα άστοχο το σχόλιο.

      3
  • Pericles St

    μια από τα ίδια με την 500cc , μεγάλο μείον η μικρή σέλα πίσω με τον συνεπιβάτη να παθαίνει μηνίσκο μετά από μια ώρα μετακίνησης.