To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

To Daytona Maverick 500

Νέο Daytona Maverick 500 - Παρουσίαση και τιμή

Αποκαλύφθηκε επίσημα το νέο Daytona Maverick 500, που βάζει την Daytona στο παιχνίδι των Adventure με τιμή που θα συζητηθεί. Δείτε περισσότερα…

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

H Daytona παρουσίασε επίσημα το νέο Maverick 500, την πολυαναμενόμενη adventure μοτοσυκλέτα των 500 κυβικών που είχε ανακοινωθεί πριν λίγες ημέρες. Σύντομα θα διαβάζετε περισσότερα για το μοντέλο, αλλά σίγουρα θέλετε να μάθετε από τώρα την τιμή του: Με 5.895 ευρώ, είναι σίγουρο ότι θα συζητηθεί! Ακόμα, το μοντέλο έρχεται και με 4 χρόνια εγγύηση.
 
To Daytona Maverick 500 αποτελεί την είσοδο της εταιρείας σε μια από τις ισχυρότερες κατηγορίες της αγοράς τα τελευταία χρόνια, τα Adventure, που δείχνουν να επεκτείνονται ασταμάτητα. Πηγή ισχύος του Maverick 500 αποτελεί ένας δικύλινδρος κινητήρας των 500 κυβικών της Loncin, που έχει ισχύ 46 ίππων και ροπή 4,1 kgm. Η εταιρεία δηλώνει κατανάλωση 3,8 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα και αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ του μοντέλου (20 λίτρα). 
 
Οι τροχοί του μοντέλου είναι ακτινωτοί, διαμέτρου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, τύπου tubeless ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν ελαστικά tubeless. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης θα είναι τα Metzeler Tourance, που υπόσχονται ικανότητες 70%/30% εντός και εκτός δρόμου αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις παρέχονται από την Kayaba: Το εμπρός πιρούνι είναι USD διαμέτρου 41 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ συνεργάζεται με μοχλικό. Οι αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενες σε απόσβεση και προφόρτιση. Στα φρένα, το Maverick 500 φέρει δαγκάνες της Nissin, με δίσκους 300 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα ABS του μοντέλου είναι δύο καναλιών, με δυνατότητα επιλογής ρυθμίσεων από 3 διαφορετικούς χάρτες. Το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 178 κιλά, άνευ υγρών. 

Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED, με ένταση «2,5 φορές μεγαλύτερη» από τα καθιερωμένα standards, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται από την εταιρεία, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχουν και φώτα ημέρας DRL. Το όργανο του Maverick 500 θα είναι διπλού τύπου, συνδυάζοντας την αναλογική ένδειξη στροφομέτρου με μια ευμεγέθη ψηφιακή οθόνη LCD για τις υπόλοιπες ενδείξεις. Η ζελατίνα του μοντέλου είναι ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις, ενώ το Maverick 500 φέρει επίσης πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, χούφτες και διπλή παροχή ρεύματος στο εμπρός μέρος: Τόσο βύσμα 12 Volt, όσο και θύρα USB. 
 
Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο γα test ride στην χώρα μας, από τον Ιανουάριο.

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά, το δελτίο της Daytona για το Maverick 500: 

Μετά την επιτυχή πορεία της Daytona T310, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover adventure MAVERICK 500. Προσβλέπει στη δυναμική είσοδο και στη μεσαία κατηγορία με μια φιλόδοξη παραγωγή με προσέγγιση στην τελειότητα και σε αφοπλιστική τιμή.
Σκοπός της η κάλυψη των αναγκών και των πιο απαιτητικών αναβατών που αποζητούν την εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές πόλης, την ευελιξία κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα σε off-road διαδρομές.
 
Η Daytona MAVERICK 500 συγκεντρώνει περιζήτητα χαρακτηριστικά της κατηγορίας σε ένα λειτουργικό, πρακτικό και οικονομικό σύνολο. Με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό ύψος σέλας και βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολη στους χειρισμούς και πολύ βολική στην καθημερινή χρήση. Φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές. Ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών και 17 ιντσών ο πίσω. Tα Metzeler Tubeless ελαστικά με χάραξη on/off έχουν διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.
 
Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση. Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το ύψος της σέλας 820mm και το πλάτος της επιτρέπουν τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν εύκολα στο έδαφος.Στην πέδηση η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου, 300mm εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο240mm πίσω, ενώ οι δαγκάνες φέρουν την υπογραφή της NISSIN. Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις  επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
 
Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις
Το πλαίσιο της MAVERICK 500 είναι τύπου «διαμάντι» και αγκαλιάζει τον κινητήρα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά.
 
Κινητήρας υψηλών επιδόσεων
Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος,6τάχυτος κινητήραςτης Loncin, 46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5Nm.Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH ενώ η κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ., όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.
 
Τεχνολογική υπεροχή& Εξοπλισμός
Η MAVERICK 500 έρχεται εξοπλισμένη με FULL LED φωτισμό εμπρός και πίσω, αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή LCD οθόνη με αλτίμετρο, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Προσφέρει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας κινητήρα SAFE/SPORT και 2κάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις. Παράλληλα στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονται,ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων, προστατευτικές χούφτες, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, καρίνααλουμινίου και χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.
 
Αξεσουάρ
(Βαλίτσα Loboo αριστερή: 37L, δεξιά:33L, κεντρική:36L)
 
Χρώματα
Λευκό, Κόκκινο, Μαύρο
 
Διάθεση
Τιμή: 5.895 ευρώ
Εγγύηση: 4 χρόνια
Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε..

 

  • Stratos

    Δεν ξέρω τι λένε οι κύριοι πιο πάνω, αλλά αυτή η μηχανή ειναι 1.500 ευρω φθηνότερη από το "γυμνό" σε εξοπλισμό cb500x, ενώ έχει εξοπλισμό gs1250 (μετα τα πρωτα 5.000 ευρω εξτρα). Παράλληλα ειναι 30+ κιλά ελαφρύτερη απο το trk502x και 1000+ ευρω φθηνότερη. Εχει επώνυμα εξαρτήματα, και ναι, ειναι κινέζικη, οπως και το ktm 390 adv ειναι ινδικό, το benelli επισης κινέζικο και το cb500x κατασκευάζεται στην Ινδονησία. Από όλα αυτά τα μοντέλα μόνο το ktm ειναι ελαφρύτερο αλλά συγκρίνουμε μονοκύλινδρο με δικυλινδρο οπότε ειναι αναμενόμενο. Αν το maveric ειναι αξιόπιστο θα ειναι το καλύτερο μοντέλο πιστεύω σε αυτη τη κατηγορία, τουλάχιστον μετά το ktm. Με εξαιρεση το cb500x δεν εχουμε ιδέα ολα τα υπολοιπα πως θα λειτουργουν σε 5 χρόνια και 60.000χλμ απο τώρα. Μήπως ομως, πρέπει να σταματήσουμε να θεοποιούμε τους Ιάπωνες, που εδω και 20 χρόνια τουλάχιστον έχουν σταματήσει να ειναι οι προοδευτικοί κατασκευαστές που ήταν κάποτε και έχουν αναπαυτεί στο όνομα της φίρμας τους; Οσο και να μιλαμε για δασμούς και άλλα πολλα, ειναι ντροπή να ζητάει η honda 7.400 ευρω για ενα συμβατικό, 500άρι δικύλινδρο, που με μια σχάρα για μια βαλίτσα, και ένα διπλό σταντ (200κιλά μηχανή) μιλάμε για 8.000 ευρώ κόστος, στο σύνολο. Και φυσικά επειδή υπάρχει ζήτηση, κάθε χρόνο η τιμή της ανεβαίνει. Εγώ προσωπικά μετακινούμαι με ένα παλιό γιαπωνέζικο μηχανάκι 25ετίας και θέλω να πάρω κάτι καινούργιο σε αυτά τα κυβικά (500) γιατί κάνω πολλά χλμ κάθε μέρα σε ανοιχτό δρόμο και τα υπόλοιπα τα κάνω σχεδόν πάντα δικάβαλος. Ακόμα και τα 6.000 ευρώ με διακανονισμό θα τα δώσω και με πολύ ζόρι. Μάλλον ειδικά, σε αυτή τη χώρα, έτσι όπως είναι η οικονομία, η μηχανή γίνεται σπορ για φραγκάτους και συνταξιούχους με κομπόδεμα.

      24
  • MICHALIS

    Κριμα...κριμα..κριμα. Με τετοια τιμη δεν εχει καμια τυχη, οταν υπαρχουν καλυτερες επιλογες στα +1.000€(max). Για να υπηρχε ενδιαφερον θα επρεπε να παιξει οριακα κατω απο τα 5κ (πχ. 4995€). Αυτη θα ηταν μαλιστα μια πολυ, πολυ καλη τιμη για να ξεκινησει την εμπορικη του πορεια και να προσβλεπει σε πωλησεις ικανοποιητικες εως πολυ καλες. Σχεδιαστικα ειναι ομορφο, ειδικα με τις ακτινωτες ζαντες, αλλα η τιμη του θα αποτελεσει τροχοπεδη για την πορεια του εδω στην Ελλαδα (προφανως και στην Ευρωπη). Απλα κριμα!

      73
  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Ωραία μηχανή καλός εξοπλισμός αλλά..... με 900 ευρώ παραπάνω παίρνεις trk502 με αντίστοιχο εξοπλισμό και καλή ποιότητα με 1500 ευρώ παραπάνω παίρνεις honda με αποδεδειγμένη αξιοπιστία και αξία με αντίστοιχες τιμές (6000 ευρώ) υπάρχουν και πολλές άλλες επιλογές αντίστοιχης αξίας και ποιότητας. Τώρα με 5900 ευρώ και ποιότητα που δεν γνωρίζω με 4 χρόνια απο τον Γκοργκόλη μ ένα δίκτυο που στις περισσότερες φορές δεν ξέρει την δουλειά του δεν ξέρω.... Δεν νομίζω οτι θα περπατήσει σε βάθος χρόνου και τώρα μην πάει να συγκρίνει κανείς cb500x με voge 500ds γιατί δεν υπάρχει σύγκριση. Και κάτι ακόμα τα 4 χρόνια μεταφράζονται π.χ. σε 40000 χιλιόμετρα, σε απεριόριστα σε τι;

      8