Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Η νέα Ducati Panigale V2 2020

Νέα Ducati Panigale V2 2020

To «μικρό» μοντέλο της γκάμας Panigale αποκάλυψε η Ducati, στα πλαίσια της παγκόσμιας πρεμιέρας της – Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η Ducati παρουσίασε την νέα Panigale V2, στην παγκόσμια πρεμιέρα της εχθές το μεσημέρι. Πρόκειται για το νέο, «μικρό» μοντέλο της σειράς Superbike της εταιρείας και ο διάδοχος της 959. Οι αλλαγές στο μοντέλο είναι αρκετές καθώς αναβαθμίζεται σε όλα τα επίπεδα.

Αρχικά, ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας είναι νέος και φέρει περισσότερα στοιχεία, από το Panigale V4, χωρίς όμως να γίνεται τόσο επιθετικό και υποβλητικό. Η Panigale V2 φέρει πλέον μονόμπρατσο ψαλίδι στα πρότυπα της V4, ενώ το μούτρο χαρακτηρίζεται από τον διπλό αεραγωγό και τα φωτιστικά σώματα του V4 που είναι τύπου LED. Tο νέο fairing έχει σχεδιαστεί για αρμονικό ταίριασμα με την νέα εξάτμιση, που βγαίνει από το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας προς τα δεξιά. Οι τροχοί είναι σχεδίασης 5 ακτινών.

Εργονομικά, η νέα Panigale V2 φέρει αλλαγές, με στόχο μεγαλύτερη άνεση για τον αναβάτη. Η σέλα είναι νέα και επιτρέπει μεγαλύτερη κατά μήκος μετακίνηση του αναβάτη, ενώ φέρει και νέο γέμισμα.

Ο κινητήρας είναι η Superquadro δικύλινδρη μονάδα των 955 κ.εκ., που αποδίδει 155 ίππους και 10,5 kgm ροπής, στις 10.750 και 9.000 στροφές αντίστοιχα. Το μοτέρ εξοπλίζεται με νέα μπεκ καυσίμου (2 σε κάθε κύλινδρο) και νέους αυλούς εισαγωγής. Ο σιγαστήρας είναι επίσης νέος και μεγαλύτερος, έτσι ώστε η Panigale V2 να πληροί τις προδιαγραφές Euro5.

To πλαίσιο είναι τεχνολογίας monocoque και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό στοιχείο. Η Panigale V2 χαρακτηρίζεται από γωνία κάστερ στις 24 μοίρες και 95 χιλιοστά ίχνους και η Ducati αναφέρει κατανομή βάρους 52% εμπρός και 48% πίσω. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa και συναντάμε ένα πιρούνι BPF διαμέτρου 43 χιλιοστών εμπρός και ένα αμορτισέρ της Sachs πίσω. Τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα φρένα προέρχονται, ως συνήθως, από την Brembo, με δύο 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες M4.32 και δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, και δίσκο 245 χιλιοστών πίσω, που συνεργάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Στα ηλεκτρονικά της Panigale V2, συναντάμε αισθητήρα IMU 6 αξόνων, που παρέχει δεδομένα στα ποικίλα βοηθήματα: Μιλάμε για Cornering ABS 3 επιπέδων, Traction Control 8 επιπέδων, ρύθμιση ελέγχου σούζας και φρένου κινητήρα και Quickshifter 2 κατευθύνσεων. Παράλληλα, ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του 3 χαρτογραφήσεις απόδοσης-ισχύος: Race, Sport και Street.

Τις ενδείξεις απεικονίζει μία TFT οθόνη 4,3 ιντσών η οποία φέρει και το σύστημα πολυμέσων DMS της Ducati. Χάρη σε αυτό, ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο με την Panigale V2 και να διαχειριστεί κλήσεις, μουσική και μηνύματα κειμένου. Για τους πιο απαιτητικούς, στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα τηλεμετρίας με GPS της Ducati, DDA, για καταγραφή πληθώρας παραμέτρων εντός της πίστας.

Η μοτοσυκλέτα θα διατίθεται αποκλειστικά στο κόκκινο χρώμα, με μαύρους τροχούς. Αναμένονται περισσότερες πληροφορίες για την διάθεσή του στην χώρα μας.