Νέα Ducati Multistrada 1260 Enduro

Γεγονός είναι πλέον το νέο Adventure Bike της Ducati, μεγαλύτερο από ποτέ – Δείτε εδώ τα πάντα για αυτό.

Η Ducati μόλις που αποκάλυψε, την νέα Multistrada 1260 Enduro. Πρόκειται για την καινούργια ενσάρκωση της Multistrada φιλοσοφίας, στην πλατφόρμα που στοχεύει για ακόμη περισσότερη εκτός δρόμου χρήση, με τον κινητήρα των 1.262 κ.εκ. να δίνει βροντερά το παρόν του και εδώ. Διαβάστε λοιπόν σε εμάς, πρώτοι πανελλαδικά, όλα όσα θέλετε να ξέρετε για την καινούργια Globetrotter...

Φυσικά η μεγαλύτερη αναβάθμιση έχει να κάνει ακριβώς με τον κινητήρα αυτόν, ο οποίος προέρχεται από την Multistrada 1260. Αποδίδει 158 ίππους και 13 kgm ροπής, ενώ το 85% αυτής είναι διαθέσιμη πριν τις 3.500 σαλ. Σύμφωνα με την Ducati, ο κινητήρας αυτός αποδίδει την περισσότερη ροπή της κατηγορίας, στις 4.000 σαλ, που είναι η περιοχή στην οποία ο κινητήρας λειτουργεί για περισσότερο χρόνο κατά την διάρκεια της οδήγησης.

Στα ηλεκτρονικά της νέας μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται Riding Modes και πλήρως ηλεκτρονικό γκάζι, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, ενώ θα φέρει την πιο εξελιγμένη τεχνολογία IMU 6 αξόνων από την Bosch. Οι αισθητήρες κινητικής κατάστασης στην μοτοσυκλέτα συνεργάζονται με μια πληθώρα βοηθημάτων για τον αναβάτη, όπως το Wheelie Control, το Cornering ABS και το Traction Control 8 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ η μοτοσυκλέτα θα φέρει επίσης σύστημα VHC – Vehicle Hold Control, που θα διευκολύνει τις εκκινήσεις σε έντονες ανηφόρες.

Το πλαίσιο της νέας μοτοσυκλέτας έχει νέες ρυθμίσεις, ενώ το offset αυξήθηκε κατά 1 χιλιοστό στα 111mm. Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται και αμορτισέρ τιμονιού, από την Sachs.

Η Multistrada 1260 Enduro φέρει ημιενεργητικές αναρτήσεις της Sachs με διαδρομή 185 χιλιοστών εμπρός και πίσω, που προσαρμόζονται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης αλλά και ρυθμίζονται από τα χειριστήρια του αναβάτη. Το πιρούνι εμπρός είναι διαμέτρου 48 χιλιοστών με νέο πεπιεσμένο φυσίγγιο και τεχνολογίες χαμηλής τριβής, ενώ το πίσω αμορτισέρ θα φέρει και αισθητήρα θέσης του εμβόλου, που θα διαβάζει τις κινήσεις του αμορτισέρ και θα προσαρμόζει ανάλογα τις ρυθμίσεις του.

Τα φρένα της μοτοσυκλέτας φυσικά προέρχονται από την Brembo, με δύο δίσκους των 320 χιλιοστών εμπρός και  έναν διαμέτρου 265 χιλιοστών πίσω, που συνδυάζονται με τετραπίστονες monobloc και μια επιπλέουσα δαγκάνα αντίστοιχα.

Εργονομικά, η μοτοσυκλέτα φέρει αλλαγές, πιο συγκεκριμένα μια χαμηλότερη σέλα, τοποθέτηση τιμονιού και ανατοποθέτηση κέντρου βάρους, ενώ μπροστά του ο αναβάτης βλέπει μια μεγάλη TFT οθόνη 5 ιντσών. Η εκκίνηση της μοτοσυκλέτας γίνεται με σύστημα χωρίς κλειδί: ο αναβάτης απλά πλησιάζει την μοτοσυκλέτα και την εκκινεί, με το πάτημα ενός κουμπιού. Φυσικά, υπάρχει πρόβλεψη για εκτεταμένη συνδεσιμότητα του μοντέλου με κινητό τηλέφωνο, μέσω της Ducati Link εφαρμογής.

Η μοτοσυκλέτα θα διατίθεται σε δύο αποχρώσεις: Ducati Red και Sand, ενώ 4 εργοστασιακά πακέτα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμα για αυτή (Touring, Sport, Urban, Enduro)