Η V100 Mandello φέρνει αέρα αλλαγής στην Moto Guzzi με την υιοθέτηση καινοτόμων χαρακτηριστικών με τεχνολογίες αιχμής στη σχεδίαση, τον κινητήρα αλλά και σε επίπεδο αεροδυναμικής.
Μοντέρνα σχεδίαση και υπερπλήρης εξοπλισμός
Η
μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουργια, τόσο σε επίπεδο μηχανικών μερών όσο και σχεδίασης. Με ξεκάθαρα τα μοντέρνα στοιχεία και τον μυώδη προσανατολισμό, το
V100 Mandello είναι γωνιώδες και δυναμικό εγκαταλείποντας τις ρετρό φόρμες της γκάμας της Moto Guzzi. Εντυπωσιάζει το μονόμπρατσο της πίσω ανάρτησης αλλά και η σχεδίαση των τροχών, ενώ στο πίσω φανάρι έχει χρησιμοποιηθεί το σχέδιο της «απόληξης jet κινητήρα» που γνωρίσαμε και από το V85 TT. Η
έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών , εκτός από τις συνηθισμένες πληροφορίες, διαθέτει ένδειξη για την πίεση των ελαστικών, ενώ δεν λείπει η γνωστή πλατφόρμα σύνδεσης με
smarthpone ΜΙΑ με την οποία μπορείς να διαχειριστείς κλήσεις κ.λπ αλλά και να δεις στην οθόνη της μοτοσυκλέτας τις οδηγίες του
GPS. Φυσικά σαν γνήσια
sport touring που σέβεται τον εαυτό της φέρει
cruise control και
θερμαινόμενες χειρολαβές, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει
θύρα USB αλλά και ο απαραίτητος χώρος για τη φόρτιση μικρών ηλεκτρικών συσκευών.
Νέος κινητήρας με 115 ίππους και 82% της ροπής από τις 3.500σαλ
Η
V100 Mandello είναι επίσης η
πρώτη Moto Guzzi που τροφοδοτείται από τον νέο “compact block” κινητήρα, με προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η παράδοση γίνεται σεβαστή από την αρχιτεκτονική του εγκάρσιου
V90° δικύλινδρου 1000αρη κινητήρα, αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς νέος και διαθέτει
απόδοση 115 ίππων στις 8.700σαλ και μέγιστη ροπή 10,7kg-m στις 6.750, με το 82% να είναι
διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 στροφές / λεπτό. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με άξονα, ενώ το νέο 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με υγρό, μονόδρομο, υδραυλικό συμπλέκτη και με
quickshifter δύο κατευθύνσεων.
Ηλεκτρονικά επιπέδου superbike
Η
V100 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα σύγχρονο
Superbike στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, αφού το ηλεκτρονικό γκάζι συνδυάζεται με την
κορυφαία ECU 11MP της Magnetti Marelli καθώς και με
μονάδα IMU 6 αξόνων. Ο αναβάτης έχει στην επιλογή του
4 riding modes (tour, rain, road, sport) που διαφέρουν ως προς την χαρτογράφηση, το
φρένο του κινητήρα (2 επίπεδα), τον τρόπο παρέμβασης του
Traction control (4 επίπεδα-λειτουργεί και ως wheelie control) αλλά και τη λειτουργία των ημιενεργητικών αναρτήσεων, ενώ όλα τα παραπάνω μπορούν να ρυθμιστούν και ξεχωριστά, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα για διαφορετικούς συνδυασμούς σύμφωνα με τις ανάγκες και τον τρόπο οδήγησής σου.
Cornering ABS με φρένα Brembo και ημι-ενεργητική ανάρτηση Ohlins
Πιστή στην παράδοση της
Moto Guzzi, η
V100 χτίζεται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος του με το 17λιτρο ρεζερβουάρ να εκτείνεται κάτω από τη σέλα συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά. Οι
αναρτήσεις στην έκδοση S προέρχονται από την
Ohlins και είναι
ημιενεργητικές. Το σύστημα
Smart EC 2.0 (ακριβώς το ίδιο με του RSV4) φροντίζει ώστε το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και το αμορτισέρ να έχουν πάντοτε το ιδανικό
setup είτε στην ημιενεργητική λειτουργία-προσαρμόζεται σύμφωνα με την οδήγηση και το οδόστρωμα-είτε στη χειροκίνητη η οποία λειτουργεί σαν παραδοσιακή ανάρτηση, χωρίς την επέμβαση των ηλεκτρονικών. Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στα
φρένα, εκεί όπου τον πρώτο λόγο έχει η
Brembo. Στο εμπρός μέρος συναντάμε τις τετραπίστονες δαγκάνες Μ4.32 με δίσκους 320 χιλ, πίσω διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 280χιλ, ενώ το πακέτο ολοκληρώνεται με το
cornering ABS της Continental.
Τιμή:
Moto Guzzi V100 Mandello: 15.499 ευρώ.
Η Moto Guzzi V100 Mandello S: 17.999 ευρώ.
Η Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale: 16.999 ευρώ
Mε τη V100 Mandello η Moto Guzzi γυρίζει σελίδα!
Η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με ενεργά αεροδυναμικά φτερά
Υγρόψυκτος 1000άρης με 115 ίππους και ηλεκτρονικά επιπέδου superbike
Μοντέρνα σχεδίαση και υπερπλήρης εξοπλισμός
Cornering ABS με φρένα Brembo και ημι-ενεργητική ανάρτηση Ohlins
Τι άλλες καινοτομίες πιστεύετε ότι πρέπει να έχουν τα νέα μοντέλα;