Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

Μέρος του Racing Kit, που περιλαμβάνει και την εξάτμιση της Akrapovic.

MV Agusta F3 RR 2022: Με αεροδυναμικά, πιο όμορφη από ποτέ!

Η πιο κολασμένη σε εμφάνιση supersport ανανεώθηκε. Με νέα δεδομένα μπαίνει στο 2022 η αειθαλής F3 800, αποκτώντας αεροδυναμικά βοηθήματα και άλλες αλλαγές.

Η MV Agusta πιστεύει πολύ στο F3 και το διατηρεί στην παραγωγή, με το μοντέλο να αποτελεί μια exotic επιλογή supersport στα 800 κυβικά που απλά δεν είναι σαν κανένα άλλο. Για το 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση του, με αρκετές αλλαγές σε όλη του την έκταση. Ας δούμε αναλυτικά.


Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Με την πρώτη ματιά διακρίνονται οι αεροδυναμικές γρίλιες στα πλαϊνά τμήματα του fairing, οι οποίες είναι μελετημένες για την παραγωγή 8 κιλών κατακόρυφης δύναμης στο εμπρόσθιο σύστημα, στα 240 χλμ/ώρα. Ωστόσο, η αεροδυναμική μελέτη του νέου μοντέλου δεν σταματά εκεί, αφού το εμπρός φτερό είναι νέο και καλύπτει μέχρι και τον άξονα του εμπρός τροχού, ενώ η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη και τα καινούργια πλευρικά τμήματα, φτιαγμένα από carbon.

Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

 
Ο κινητήρας παραμένει στην απόδοση των 147 ίππων, αλλά συμμορφώνεται πλέον με Euro 5 με πολλές αλλαγές στα εσωτερικά του τμήματα: Τα καπελότα των βαλβίδων έχουν επίστρωση DLC, οι οδηγοί τους είναι νέοι, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα κουζινέτα στροφαλοφόρου για μείωση των τριβών. Πλήρως ανασχεδιασμένη είναι η εξάτμιση, από την κεφαλή μέχρι και την απόληξη, ενώ τα μπεκ διαχειρίζονται μεγαλύτερη πίεση καυσίμου. Νέο ψυγείο λαδιού και νέα καμπάνα συμπλέκτη χρησιμοποιούνται επίσης, ενώ το λογισμικό ελέγχου του κινητήρα έχει ανανεωθεί επίσης και το Quickshifter είναι στην 3η γενιά του, λειτουργώντας και στις δύο κατευθύνσεις.

Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

 
Οι πλάκες του πλαισίου είναι ανασχεδιασμένες με έμφαση στην έδραση του ψαλιδιού που απέκτησε αυξημένη ακαμψία. Νέες είναι και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Η MV Agusta τοποθέτησε επίσης νέο πίσω τροχό, με μειωμένο βάρος κατά 7% και ροπή αδράνειας κατά 10% για καλύτερη συμπεριφορά και επιδόσεις λόγω της μείωσης μη αναρτώμενου βάρους.

Η MV Agusta F3 RR 2022

Η MV Agusta F3 RR 2022

 
Στα ηλεκτρονικά, χρησιμοποιείται μια νέα, ιταλικής σχεδίασης και κατασκευής μονάδα IMU από την e-Novia, που συνεργάζεται με το ABS της Continental και το TC παρέχοντας δεδομένα κλίσης και κινητικής κατάστασης. Ο χειρισμός των συστημάτων γίνεται μέσω μιας οθόνης TFT με δυνατότητα σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, iPhone ή Android. Η σέλα του αναβάτη, αλλά και τα μαρσπιέ, έχουν σχεδιαστεί με αυξημένη αντιολισθητική δράση.

Μέρος του Racing Kit, που περιλαμβάνει και την εξάτμιση της Akrapovic.

Μέρος του Racing Kit, που περιλαμβάνει και την εξάτμιση της Akrapovic.

 
Παράλληλα, για το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο και ένα Racing Kit, το οποίο περιλαμβάνει εξαρτήματα CNC όπως μανέτες και τάπα ρεζερβουάρ, αλλά και μια εξάτμιση τιτανίου Akrapovic με την ανάλογη μονάδα ελέγχου, που ανεβάσει την ιπποδύναμη του μοντέλου στα 155 άλογα, όντας νόμιμη και για χρήση στο δρόμο! Παράλληλα, το βάρος του μοντέλου μειώνεται από τα 173 κιλά (στεγνό), στα 165!
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »