To κύριο σχέδιο της υβριδικής μοτοσυκλέτας: Ο ηλεκτροκινητήρας έχει τον αριθμό 30.

Το δεξί γκριπ με τα χειριστήρια του: Προσέξτε το τύπου «σταυρού» χειριστήριο και το πλήκτρο boost.

Kawasaki: Υβριδική μοτοσυκλέτα προ των πυλών

Αναλυτικά τεχνικά σχέδια, που αφορούν μια μοτοσυκλέτα τόσο με κινητήρα, όσο και με ηλεκτρικό μοτέρ, δημοσιεύθηκαν τις προηγούμενες ώρες – Δείτε τι γνωρίζουμε.

Η Kawasaki έχει δημοσιεύσει τις προθέσεις της, να ασχοληθεί με την ηλεκτροκίνηση στις μοτοσυκλέτες, αφού άλλωστε ετοιμάζει μια μοτοσυκλέτα ακριβώς σε αυτό το δρόμο. Ωστόσο, και η υβριδική τεχνολογία ενδιαφέρει την εταιρεία του Akashi, όπως δείχνουν πατέντες που βγήκα στο φως πριν λίγες ώρες.
 
Πιο συγκεκριμένα, σε ένα από τα ανάλογα σχέδια, φαίνεται ξεκάθαρα η διάταξη των μηχανικών μερών σε μια υβριδική μοτοσυκλέτα. Ο μικρού μεγέθους ηλεκτροκινητήρας έχει τον αριθμό 30 και τοποθετείται συμπληρωματικά στον κινητήρα βενζίνης, με τον οποίο μπορεί να συνδέεται και να αποσυνδέεται ανάλογα με την επιλογή του αναβάτη ή αυτόματα. Φυσικά μια υβριδική τεχνολογία δεν απαιτεί και τις τεράστιες μπαταρίες ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος, με προφανή οφέλη στην χωροταξία και το βάρος.
 
Μια τέτοια μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να λειτουργήσει με διάφορους τρόπους: Μόνο με τον κινητήρα βενζίνης να παρέχει ισχύ και τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια, μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί και για την ισχύ αλλά και την ανάκτηση ισχύος, αλλά και σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα μάλιστα να προσφέρει «boost» ή στιγμιαία περισσότερη ισχύ, αν το θέλει ο αναβάτης.
 
Η δυνατότητα αυτή αποκαλύπτεται και μέσα από την κατοχύρωση σχεδίων για το γκριπ του γκαζιού, το οποίο μετατρέπεται σε κέντρο ελέγχου της υβριδικής μονάδας: Το πλήκτρο τύπου «Hat» με τα 4 βέλη ρυθμίζει και επιβεβαιώνει τις επιλογές στα μενού της μοτοσυκλέτας, ενώ το πλήκτρο 36 είναι το boost button: Ο αναβάτης το πιέζει οποιαδήποτε στιγμή για να πάρει στιγμιαία περισσότερη δύναμη, ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας.
 
Παρά το ότι δεν υπάρχουν πολλές περισσότερες πληροφορίες για μια τέτοια τεχνολογία, είναι σαφές ότι η Kawasaki ερευνά τις δυνατότητες της υβριδικής τεχνολογίας και για την μοτοσυκλέτα, την στιγμή που είναι τόσο διαδεδομένη στο αυτοκίνητο. Περιμένουμε και περισσότερα.