Υβριδικό με δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα
Κουμπί e-boost που απογειώνει τις επιδόσεις
69 άλογα με ροπή 6,2 kg-m
Κατανάλωση μέχρι και 3,2 λτ/100χλμ με συχνή χρήση του ηλεκτροκινητήρα
+: Κουμπί e-boost, Κατανάλωση, Οδηγείς τεχνολογία -: Βάρος, Λειτουργία κιβωτίου
Για να χαρακτηριστείς πρωτοπόρος πρέπει να παρουσιάζεις καινοτομίες και η Kawasaki με το Ζ7 καλείται να διαχειριστεί το δύσκολο έργο της πρώτης υβριδικής μοτοσυκλέτας παραγωγής, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα συνδυασμό επιδόσεων, οικονομίας και πράσινης μετακίνησης χωρίς να αφαιρεί το συναίσθημα που εκπέμπουν οι δύο τροχοί.
Τα υβριδικά σαν έννοια μας είναι λίγο έως πολύ γνωστά από την πλούσια θητεία τους στον χώρο των 4 τροχών. Η τεχνολογία αυτή περνάει για πρώτη φορά και στις μοτοσυκλέτες, με την Kawasaki να επενδύει στην καινοτομία, όπως άλλωστε μαρτυρά το River Mark logo στη μάσκα του Ζ7. Μέλος μιας ολόκληρης γκάμας υβριδικών μοντέλων, το φουτουριστικό naked μοντέλο εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με τον 500αρη κινητήρα εσωτερικής καύσης, για να παράγει όλα τα πλεονεκτήματα των δύο αυτών διαφορετικών κόσμων, δηλαδή επιδόσεις και οικονομία.