Το πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ίδιο με αυτό του Ζ500, με εξαίρεση το μακρύτερο ψαλίδι που έχει αυξήσει το μεταξόνιο του Ζ7 στα 1535 χιλιοστά ώστε να χωρέσει η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Η χρήση ατσαλιού στην κατασκευή του το καθιστά ελαφρύ διατηρώντας την ευελιξία του μοντέλου, παρά το αυξημένο βάρος στα 225 κιλά. Στην ανάρτηση συναντάμε συμβατικές λύσεις με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών με διαδρομή 120 χιλιοστά και αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου και διαδρομή 114 χιλιοστά. Την επιβράδυνση του Ζ7 αναλαμβάνουν δαγκάνες δύο εμβόλων σε συνεργασία με διπλά δισκόφρενα 300 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο 220 χιλιοστών πίσω, με το σύστημα KIBS να έχει συνδυαστική λειτουργία αντιμπλοκαρίσματος και στους δύο τροχούς. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και η Kawasaki έχει επιλέξει για ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Dunlop Sportmax σε διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Την επιβράδυνση του Ζ7 αναλαμβάνουν δαγκάνες δύο εμβόλων σε συνεργασία με διπλά δισκόφρενα 300 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο 220 χιλιοστών πίσω, με το σύστημα KIBS να έχει συνδυαστική λειτουργία αντιμπλοκαρίσματος και στους δύο τροχούς.