KTM 790 Duke και 790 Adventure σε πορεία πλήρους ανανέωσης

Οι πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες αποκαλύπτουν ότι και τα δύο μοντέλα δέχονται αλλαγές στη σχεδίαση, με εμφανή έμφαση στο εμπρός μέρος.
3 Φωτογραφίες »

Οι πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες αποκαλύπτουν ότι και τα δύο μοντέλα δέχονται αλλαγές στη σχεδίαση, με εμφανή έμφαση στο εμπρός μέρος.

Νέα εμπρός φώτα και πιο μοντέρνα όψη
Επανασχεδιασμένος κινητήρας LC8c 799 κ.εκ.
Νέο ρεζερβουάρ και βελτιωμένη εργονομία
Κυκλοφορία προς τα τέλη του 2027

mototriti Team

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Νέα εμπρός φώτα και πιο μοντέρνα όψη

Οι πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες αποκαλύπτουν ότι και τα δύο μοντέλα δέχονται αλλαγές στη σχεδίαση, με εμφανή έμφαση στο εμπρός μέρος. Το 790 Duke δείχνει πιο αιχμηρό και δυναμικό, πλησιάζοντας εμφανισιακά το 890 Duke, ενώ το 790 Adventure δανείζεται φωτιστικά στοιχεία από το μικρότερο 390 Adventure. Οι αλλαγές αυτές φέρνουν τα μεσαία μοντέλα σε αρμονία με τη νεότερη σχεδιαστική γλώσσα της KTM και τα κάνουν να δείχνουν πιο φρέσκα και ανταγωνιστικά απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
 

Επανασχεδιασμένος κινητήρας LC8c 799 κ.εκ.

Η μεγαλύτερη είδηση δεν είναι μόνο η εμφάνιση, αλλά και οι τεχνικές παρεμβάσεις στον γνωστό δικύλινδρο LC8c. Σχεδόν κάθε βασικό τμήμα του μοτέρ, από το κάρτερ έως τα καπάκια βαλβίδων, φαίνεται να έχει επανασχεδιαστεί. Στόχος της KTM είναι να αυξήσει την αξιοπιστία, να διορθώσει παλαιότερα προβλήματα και να εξασφαλίσει πλήρη συμμόρφωση με τις μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων. Παράλληλα, το νέο σύστημα εξάτμισης με μεγαλύτερο προ-σιγαστήρα και ανασχεδιασμένο τελικό δεν βελτιώνει μόνο τις εκπομπές αλλά και την εμφάνιση, με το Duke να εγκαταλείπει το χαρακτηριστικό «banana style» που δίχαζε το κοινό.
 

Νέο ρεζερβουάρ και βελτιωμένη εργονομία

Το 790 Adventure δέχεται μια από τις πιο ουσιαστικές αλλαγές, με νέο ενιαίο ρεζερβουάρ καυσίμου στη θέση της παλαιότερης διαιρούμενης διάταξης. Αυτή η επιλογή μειώνει το κέντρο βάρους, βελτιώνει την ευστάθεια και υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση στα μεγάλα ταξίδια. Αντίστοιχα, το Duke παρουσιάζει διαφοροποιήσεις στην εργονομία, με ελαφρώς πιο χαλαρή θέση οδήγησης που προσφέρει περισσότερη καθημερινή άνεση, χωρίς ωστόσο να χάνει τον σπορ χαρακτήρα που το καθιέρωσε. Έτσι, και τα δύο μοντέλα δείχνουν να στοχεύουν σε μια πιο ισορροπημένη εμπειρία μεταξύ απόδοσης και πρακτικότητας.
 

Κυκλοφορία προς τα τέλη του 2027

Παρά την έντονη δραστηριότητα δοκιμών, η διάθεση στην αγορά δεν αναμένεται να γίνει άμεσα. Οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι η KTM θα παρουσιάσει τη νέα γενιά 790 Duke και 790 Adventure προς τα τέλη του 2027. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία δείχνει να επιβεβαιώνει πως η κατηγορία των 790 παραμένει κομβικό σημείο στη γκάμα της.
 

Yamaha
AUTOAGORA